niedziela, 13 marca 2016

Pytania dotyczące mnie #1

Kim jestem? Czy mogę się nazwać dorosłą? Czy jestem idealna? Czy tak naprawdę nie interesuje mnie negatywne zdanie innych o mnie? Kim będę w przyszłości? Czy mam jakieś pasję?
Na te właśnie pytania spróbuję sobie dziś odpowiedzieć. Nie zagłębiałam się nad tym, ciekawe jak łatwo mi pójdzie. Zaczynajmy

Napewno jestem nastoletnią dziewczyną i jak każdy mam swoje lepsze i gorsze dni. Potrafię być miła, wrażliwa. Co nie oznacza, że nie bywam nerwową czy też ciesząca się z chwili dziewczyną. Lubię dni kiedy jestem pogodna, bo to uśmiech jest tzw głównym napędem do cieszenia się z danego dnia.

Nie uważam się za dorosłą osobę. I w pełni odpowiedzialną za każde zachowanie. Z pewnością potrafię posługiwać się z rozsądkiem, ale 14 lat to nie wiek do nazwania się dorosłą dziewczyną. Niektórzy mogą być innego zdania, ja jednak tak uważam.
Hmm myślę, że nikt nie jest idealny, więc i ja taka nie jestem. Jeśli ktoś dąży do ideału niech to niech odpowie sobie czy chce zadowolić tym sobie czy kogoś. Biorąc oczywiście pod uwagę to, że zmiana dla kogoś jest chyba nie za dobrą decyzją.

Często mówię sobie, że nie interesuje mnie negatywne zdanie innych na mój temat. Wydaje mi się, że wcale tak nie jest. Biorę sobie do siebie komentarze innych nie pokazuje tego, bo to przechodzi po pewnym czasie.

Jestem w II gimnazjum co oznacza, że za dwa lata będę sobie musiała wybrać szkole, po której będę uprawiać zawód. Tylko jaki ja chcę mnie zawód? Ta decyzja jeszcze się pewnie zmieni, ale na tę chwilę poszłabym w kierunku historia/wos. Jaki konkretnie zawód wykonywać to nie wiem.
Pasji jeszcze nie odkryłam, chociaż mam nadzieję, że świadomość posiadania jej przyjdzie łatwo.

Ciekawa jestem jak wy byście odpowiedzieli na któreś z pytania z początku wpisu. Czekam na odpowiedzi w komentarzach. Pa!


5 komentarzy:

  1. Lubię pogodne osoby :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem sobą i nie moge nazwać siebie osoba dorosłową. Najwyzej dojrzała, która i tak jeszcze nie jestem :)
    Fajny wpis ;*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wiele można się dowiedzieć ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci szczerze, że w trakcie gimnazjum moje zainteresowania zmieniały się z tysiąc razy. Moje liceum do którego aktualnie chodzę, wybrałam praktycznie pod koniec do niego rekrutacji :p

    Zapraszam ♥
    http://tajemnicze--drzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog .
    Zapraszam do mnie :* bednarkowaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.