środa, 2 marca 2016

Szczerość?

Hejka

Co tam u was słychać ? Jaką macie pogodę?
 U mnie jakoś leci. Na dworze zimno, mimo tego, że wczoraj było słoneczko.
Szczerze to ja nie mogę się doczekać wiosny.

Tak naprawdę to wcześniej już miałam napisać post, ale nie mogłam się zebrać. Brak weny i pomysłów. Dziś się zabrałam i postanowiłam, że napiszę co myślę o byciu szczerym.

"Szczerość" każdy może rozumieć to inaczej, dla mnie to słowo oznacza, że ktoś mówił co czuje. Woli szczerze porozmawiać niż mowic coś aby drugiej osobie się spodobało. Niestety nie każdy tak potrafi się otworzyć .



 Z drugiej strony mamy szczerość w wypowiadanych słowach.
Warto pamiętać, że dla niektórych taka szczerym rość jest czym ważnym. Na każdym kroku są szczerzy. Dla mnie nie jest to bardzo fajna cecha charakteru. Trzeba czasem "zacisnać zęby", powstrzymać się od wypowiedzenia swojej opinii.



Kiedyś byłam szczera i czasem nie chamowałam się ze swoimi opiniami. Stety/niestety mi to przeszło. Czasem mam ochotę powiedzieć co myślę, ale zadaje sobie pytanie "po co" i stwierdzam, że to bezsensu. Takie podejście pewnie nie jest dobre, ale warto czasem się powstrzymać od powiedzeniem tego co się myśli.

Podsumowując szczerość nie zawsze popłaca, ale warto czasem wypowiedzieć co się myśli.

Jakie jest wasze zdanie o szczerości?

4 komentarze:

  1. Szczerośc jest ważna w jakichkolwiek relacjach. Niestety czesto miesza sie ją z byciem wrednym :/



    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety (lub stety) jestem szczera do bólu... Mówię co myślę... i tyle. Taka jestem, haha :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bycie szczerym to bardzo ważna cecha ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinnaś wyrażać swoje opinie. Dla mnie szczerość jest bardzo ważna. Bo wolę szerą prawdę niż kłamstwo, które później może bardziej boleć :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.