sobota, 26 marca 2016

Div - album !

Hejka! Przychodzę do was z fajnym i dość prostym pomysłem na dość inny album. Szukając fajnych pomysłów na jakieś własne dekoracje wiosenne trafiłam na taki pomysł: Jak zrobić album na zdjęcia z segregatora. Ja tego sama jeszcze nie robiłam, ale jestem przekonana, że zrobię go w najbliższym czasie, a wtedy podzielę się efektem z wami. Dziś przedstawię wam ''przepis' na to nie sprawdzony przeze mnie, ale brzmi on bardzo fajnie. Zaczynajmy !

Co będzie nam potrzebne? :

segregator, kartki z bloku technicznego, jakaś tkanina, taśma dwustronna/mocny klej, zdjęcia, koszulki, szpilki, igła/ nitka do zszycia materiału, nożyczki.

Jak zrobić? 

1. Rozłóż wybraną tkaninę. Połóż na niej otwarty segregator i odmierz, ile potrzeba Ci tkaniny, aby zrobić okładkę na segregator. W razie potrzeby odetnij zbędny materiał. Zrobisz to w prosty sposób zaginając materiał na okładkę segregatora.


2.Zaznacz szpilkami, na ile powinien być zagięty materiał. Następnie wyjmij ze środka segregator i zszyj materiał. Pamiętaj, aby zaobrębić go na końcach.



3.Jak już nasza zakładka z materiału będzie gotowa, załóż ją na segregator.



4.Na samym końcu ponaklejaj na kartki z bloku technicznego (w wybranym kolorze) zdjęcia. Przymocuj je za pomocą dwustronnej taśmy klejącej.

5. Jeśli chcesz odpisz każde zdjęcie. Włóż do koszulek i zepnij w segregatorze


I tak oto mamy masz album z użyciem segregatora. Mam nadzieję, że taki pomysł wam się spodobał. Zawsze zamiast kupować album można użyć nie potrzebnego segregatora i pokombinować, żeby stworzyć sklejkę zdjęć.  Korzystając z okazji, życzę:
Wesołych świąt Wielkanocy ! 

18 komentarzy:

  1. Ale fajnie to wygląda! Pomysłowo :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały wpis! Album prezentuje się pomysłowo :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Takie DIY jeszcze nigdzie nie wiedziałam ;P Bardzo fajny pomysł, choć ja mam wątpliwy talent do takich manualnych robótek ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam na --> Świąteczny Post

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne DIY i na pewno skorzystam:)

    masz może ochotę na wspólną obserwację? daj znac u mnie ;)


    OdpowiedzUsuń
  5. Kurdę super sprawa! :) <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda super :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (sukienka, torebka i "Banggood")? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentuje się super ;)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy pomysł!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy pomysł ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie kreatywne, proste DIY. Albumów nigdy za dużo :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wow fantastycznie i jak orygnalnie ! widać, że mega kreatywna z Ciebie osoba- a to się ceni ! ja z moimi dwiema lewymi łapami w życiu takich cudeniek bym nie wyczarowala :P hehe

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym okleiła go na zewnątrz. ;)
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo kreatywny pomysł *.*
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.