piątek, 12 lutego 2016

Walentynka według mnie !

Witam !

Z racji, że za kilka dni, będziemy obchodzić walentynki mam dla was Div- kartka walentynkowa. Wiadomo, że walentynka wykonana samodzielnie jest fajniejszym pomysłem niż ta kupiona w sklepie. Przychodzę, więc do was z pomysłem, na taką właśnie kartkę. Taka właśnie laurka zapewne sprawi uśmiech na twarzy bliskiej osoby. 

Potrzebujemy :
2 białe techniczne kartki, jedna czerwona rysunkowa, klej, nożyczki, kredki, flamastry .

Wykonanie : 

1. Na białej kartce rysujemy szablon serca z dwoma małymi obok . Następnie wycinamy go i odrysowywujemy szablon na kartce czerwonej


2. Następnie wycinamy i zaginamy w miejscu połączenia się serc 


3. Małe serduszka przyklejamy blisko zgęcia białej kartki .Kiedy klej wyschnie, zginamy kartkę, aby zobaczyć efekt .




4. Teraz zabieramy się za napis . Umieszczamy go w dowolnym miejscu na białej kartce. Ja za ładnie nie piszę drukowane litery, więc zrobiłam napis na początku  ołówkiem , potem flamastrem i środek wypełniłam czerwoną kredką . 



5. Aby efekt końcowy był lepszy białą kartkę można ozdobić . Z racji, że są to walentynki ja wyciełam i nakleiłam serduszka. 



Podsumowanie :
Uzdolniona plastycznie to nie jestem, wdaje mi się jednak, że wygląda to okej. Zapewne podaruję ją mamie. 

 Jeśli wy macie pomysł na kartkę walentynkową piszcie w komentarzach. Życzę udanych walentynek, aby miłość wokół was rozkwitała i towarzyszyła wam długo . Pa! 

8 komentarzy:

  1. Zawsze podobały mi się takie kartki 3D! Ślicznie to wygląda!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, fajne wykonanie
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój Blog
    Konkurs
    Nowy wpis

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze lubiłam własnoręcznie wykonywać takie kartki na różne okazje ;) Twój pomysł śliczny :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pomyslowo :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ręcznie robione kartki są o wiele lepsze niż te kupne. Bardzo ładna i urocza! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, gdybym obchodziła walentynki, lub wpadła do Ciebie wcześniej zajrzeć, czy dodałaś jakiś wpis, to bym się na taką kartkę pokusiła... nawet jeśli wykonałabym ją dla mamy :D
    Na tym drugim zdjęciu to serce wygląda jakby miało takie urocze małe rączki i wyciągało je by mnie przytulić. To już samo w sobie jest świetne :D
    Gdzie tam uzdolnień nie masz, jak kartka wyszła genialnie! Ta osoba, której ją wręczyłaś musiała być zadowolona, sama bym się wielce z niej ucieszyła.
    Dzięki za fajny pomysł, szczerze nigdy nie wiedziałam ja zdrobić ten "3d effekt".
    Pozdrawiam!
    http://hunulv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Superowy post! Na pewno kiedyś to zrobię! :)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.