piątek, 5 lutego 2016

Początki bloga



 Hej
Wy również przeglądacie sobie czasem starsze wpisy z waszego bloga? Ja chciałam powspominać, jak to się zaczynało, dlatego też czytałam moje pierwsze wpisy.



Pamiętam jak to się wszystko zaczęło. Założenie tego bloga to był pełen spontan. Koleżanka robiła mi wygląd więc moim zadaniem było pisanie notek.

 Długo nie wiedziałam jak obsługuje się bloggera'a, jak dodać te wszystkie "gadżety". Ciekawa byłam tego więc wchodząc na różne strony wybierałam i dodawałam wzory myszki czy coś latające po ekranie, jakieś kotki, zegary itp. Przez co mój blog miał przez krótki czas wirusa, naszczęście szybko się go pozbyłam.
Teraz jestem świadoma tego jaki desing podoba się innym najbardziej i tego się stosuje tworząc nowe wyglądy. Ostatnio jednak to ja proszę innych o zrobienie mi go.

Małymi krokami poznawałam ten mini świat bloggerek. Dalej go poznaje, ale już jakieś doświadczenie mam.
Mój blog jest autorstwa zwykłej nastolatki, która chce coś przekazać, ale sama nawet nie wie co.

Czasem zaniedbuje bloga, ponieważ jestem w gimnazjum i nie zawsze ten czas jest. Dlatego też nie wyrabiam się z opublikowaniem wpisu na czas (założone było, że w soboty miał pojawić się nowy). Pamiętam, że kiedyś pisałam po 2 posty dziennie, jak ja to robiłam nie wiem. Niektóre już są usunięte, ponieważ odświeżałam bloga. Wtedy zmieniłam też nazwę na Margo, jednak wróciłam do tej początkowej.

Kiedy już nie miałam pomysły na wpisy szukałam inspiracji  w internecie, teraz ten okres kiedy nie mam weny poprostu przeczekuję. Poprostu nie chce robić czegoś na siłę.

Posty, które uzyskały największą liczbę wyświetleń (na tą chwilę) to :










 Posty, które uzyskały największą liczbę komentarzy (na tą chwilę) to :










Chyba nic nie ominęłam :) Co można wywnioskować z tego co napisałam? Na pewno to, że chce rozwijać bloga i wyrażać w nim w jakiś sposób siebie.
Pa!

16 komentarzy:

  1. Teraz to tylko do przodu :) Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wszystkich sukcesów i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia dalej ;)

    pozdrawiam i zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia dalej !!1 oby więcej i więcej tych wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A moje początki jakie były haha <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O, a ja właśnie mam te swoje początki :p ciekawa jestem jak je będę wspominać po dłuższym czasie, haaaha. Ty najwyraźniej jesteś z nich całkiem zadowolona :) chociaż napisałaś, że bloga odświeżałaś.. aż się teraz zastanawiam jak to będzie, wielkie dzięki za rozkminę! :p
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję!
    http://hunulv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dopiero zaczynam prowadzić nowego bloga. Najtrudniej jest na początku, potem jakoś idzie, ale trzeba mieć motywację.
    toowildperson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kiedy przeglądam swoje początki to zastanawiam się jak ja mogłam coś takiego publikować
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. ja od poczatku mojego blogowania widze jak się zmieniłam i jak się mój blog zmienić, oczywiście na lepsze

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet nieźle idzie Ci prowadzenie bloga :)
    obserwatorów też masz dosyć dużo :)
    powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    zapraszam :) http://natalie-forever.blogspot.com/2016/02/olej-laurowy-na-tradzik.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację sukcesów i powodzenia dalej!
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie ja tak samo chce rozwijac bloga!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj często przeglądam moje starsze wpisy. Dobrze, że pozbyłaś się tego wirusa. :D Robienie czegoś na siłę raczej nie jest najlepszym pomysłem. Łooo, ponad 400 wyświetleń pod jednym postem to sporo, gratuluję!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  14. Super takie wspominanie swoich początków :) Ja pamietam jak nie szło mi i chciałam się poddać, a mój chłopak namawiał bym tego nie robiła, w sumie dobrze, że nie zrobiłam :)
    Gratulacje i więcej osiągnięć! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.