piątek, 1 stycznia 2016

Wszystko i nic - Sylwester +Animowane cytaty

Cześć!
Tak właśnie dobrze myślicie posta pisze w Sylwestra. Dlaczego? Nie wyszło poprostu. W planach miałam spędzić te ostatnie godziny 2015 z przyjaciółką, ale nie wyszło.
Stwierdziłam więc, że będę się uczyć , ale nie mam ochoty haha
Więc będę oglądać te koncerty w telewizorze. Jednak zanim nadejdzie ta 20 i rozpocznie się ten czas Sylwestrowy postanowiłam, że napiszę ten ostatni post w 2015 roku.
Kiedy mi się znudzi już włączę komputer i obejrzę sobie jakiś film animowany haha.


Korzystając z okazji życzę wam Szczęśliwego Nowego Roku, aby rok 2016 był jeszcze lepszy od tego starego. Abyście się więcej uśmiechał dzielili się szczęściem i byli zawsze sobą bo tylko tak poznacie szczerych ludzi, którzy będą z wami spędzali mile chwilę. Przy nich nie będziecie musieli udawać kogoś kim nie jesteście. Życzę też, żebyście za rok wspominali każde wydarzenie z 2015 bardzo dobrze i z uśmiechem na twarzy!

Jeśli chodzi o życzenia to chyba tyle. Uważajcie na siebie wracając do domu po zabawie sylwestrowej . Nawet jeśli zostajecie w domu. To ostrożnie z petardami.
A co do tych filmów animowanych to one są fajne haha. Komedie również lubię oglądać, ale czasem fajnie jest obejrzeć taką bajkę.

Ostatnio w internecie szukałam sobie cytatów. Wpadłam na kategorie cytaty z bajek. Weszłam i tak czytałam jeden za drugim i stwierdziłam, że one są bardzo fajne. I rzeczywiście niektóre były śmieszne bo pokazywały jakieś scenki, ale ten były takie uczące. Naprzykład ten cytat :
Spodobał mi się. Trochę nad nim myślałam i wcale taki bezsensowny mi się nie wydał. Wręcz przeciwnie. Czasem spotykamy takich ludzi dla których zrobilibyśmy dziwne rzeczy. Mam tutaj też dla was inne cytaty,również z bajek. Myślę, że wam się spodobają. Dodam ten trochę śmieszne. Tak, żeby fajnie rozpocząć nowy rok!
To ja się z wami żegnam. Widzimy się w 2016! Haha pa! ;*










6 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Uwielbiam cytaty z "Krainy lodu", a poza tym jestem tu pierwszy raz i masz bardzo ładny wygląd bloga.

    http://ankakielczewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również sylwestra spędziłam w domu ale z chłopakiem :)
    Co do cytatów z bajek .. one zawsze były sensowne i zawierały jakiś morał.
    Udanego 2016 roku! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. szczęśliwego nowego roku! ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.