niedziela, 31 stycznia 2016

Would you rather...?

Siemka ! Jest to 99 post na blogu.


Mam nadzieję, że nowy wygląd bloga wam się podoba. Jakiś dużych zmian nie ma, ale lepsze takie niż żadne. Postanowiłam, że zrobię 'Would you rather...?' Czyli Tag: Wołałabyś? Dawno nic takiego nie było, więc czemu nie.
Zapraszam :

1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami ale bez makijażu?

-Tak naprawdę jest mi to obojętne, ale bardziej skłaniam się do tej pierwszej wersji. Nieułożone włosy, ale w makijażu.

2. Wolałabyś chodzić gołymi stopami po gorącym piasku czy śniegu?

-Chodzić bez butów, po gorącym piasku.

3. Wolałabyś do końca życia robić zakupy w Tesco czy Biedronce ?

-Nie wiem , tak szczerze to bez różnicy .

4. Wolałabyś być sławną bloggerką czy vloggerką?
- Na tę chwilę wybrałabym bycie vloggerką.

5. Wolałabyś cały czas szeptać czy krzyczeć?
- Krzyczeć .

6. Wolałabyś nosić jasny czy ciemny lakier na paznokciach przez cały rok?
- Jasny . Pasowałby na większość okazji .

7. Wolałabyś pomarańczową opaleniznę czy dziwnie wyglądającą opaleniznę w miejscu, którego nie można zakryć?

- Hmm.. dziwnie wyglądającą opaleniznę w miejscu, którego nie można zakryć?

8. Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?

-Zły kolor , ponieważ mogłabym go przykryć innym .

9. Wolałabyś zostać pozbawiona na zawsze dostępu do youtube czy twitter'a?

-Twitter'a , bo go nie używam.

10. Wolałabyś nigdy nie móc pomalować paznokci czy nigdy nie nałożyć błyszczyku?
- Nigdy nie nałożyć błyszczyku , żadko kiedy nakładam go

11. Wolałabyś zgolić głowę na łyso czy nigdy nie móc obciąć włosów?
- Haha , wolałabym nigdy nie móc obciąg włosów.

12. Wolałabyś nigdy nie móc słuchać muzyki czy nigdy już nie móc uprawiać sportu.
 -To pytanie jest straszne. Nie mam pojęcia. Obie te czynności są jakąś częścią mnie. Nie jestem jakoś mega wysportowana, ale lubię grać w gry zespołowe , tak samo jest z muzyką lubię jej słuchać, wycisza mnie.

Jeśli się wam spodobało zostawcie komentarz! Zachęcam do obserwowania bloga! Pa!

12 komentarzy:

  1. bardzo fajne zmiany :) podoba mi sie !!!! ii tag tez ciekawy aleeee przydałoby sie troszke wiecej pytań :D :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy tag ;)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi :* Obserwuję :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tag. A co do wyglądu blogu to jest super. Podoba mi się taki styl ponieważ dla mnie jest przejrzysty i przyjemny dla oka :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez muzyki i sportu, nie umiałabym żyć i wybrać między tym, a tym, :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama muszę zrobic ten tag! Ciekawe odpowiedzi. :)
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na tag :) Ciekawe odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog wygląda bardzo ładnie:) Lecz tag powinien mieć trochę więcej pytań :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy taki tag zrobiony
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super tag!
    Obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.