niedziela, 17 stycznia 2016

Siemka!



Ostatnio miałam dość mieszany humor . Raz śmiałam się , tak jak ja to potrafie , a innym razem byłam strasznie przygnębiona. Nie chciałam za bardzo rozmawiać z ludźmi , a gdy już to robiłam byłam trochę nie miła . Dużo myślałam , wspominałam i stwierdzałam .
Ten nowy rok wydaje się być dość różny. Choć moim optymistycznym myśleniem będzie bardzo udany.
Moje postanowienia? Tak naprawdę to niczym się nie różnią od tych z 2015. Głównie będę się starać o lepsze oceny - to tyle z moich postanowień. Ambitnie , wiem .



Ostatnio myślałam nad tym czy warto się zmieniać dla kogoś. Stwierdzam , że nie . Dlaczego? Bo to my musimy chcieć zmiany , wewnętrznej jak i zewnętrznej .
Kiedy ktoś daje ci do zrozumienia , że twoje zachowanie mu nie pasuje to ty zapewne starasz się poprawić. Gdybym ja tak miała to bym chciała się ogarnąć aby ta osoba nie ''odeszła'' bo wkońcu mi na niej zależy . Ale co, gdy my się zmienimy i  zauważymy denerwujące zachowanie u drugiej osoby ,podejdziesz i powiesz ,czy dasz mu do zrozumienia , że wkurza Cię coś w nim ?Ja bym tak pewnie nie zrobiła ,ale to zależy . I chce tu pokazać , że zmiana dla drugiej osoby swojego charakteru jest bezsensowna. Powinniśmy być sobą ,a nie udawać kogoś , kogo my nie chcemy .
Chyba, że zauważymy , ze coś jednak w tym naszym zachowaniu jest złego . Powinniśmy jakoś zaprzestać robienia tego .



Takim innym tematem moich przemyśleń była przyjaźń. Co to tak naprawdę jest i na co to komu . Po obejrzeniu filmiku pewnej Youtuberki stwierdzam , podobnie jak ona ,że przyjaźń jest czymś fajnym . I trzeba o nią dbać , bo kto ma budować tą więź jak nie my . Ona sama nie powstała i sama się nie będzie rozwijać. Przyjaźń to wspólnie rozmowy , wygłupy , zwierzenia. Szczerze powiem , ze ja nie potrafie się komuś zwierzać . Ufać , ufam , ale nie umiem komuś powiedzieć co czuje . Kiedy ktoś chce ze mną pogadać tak otwarcie to się śmieje coś tam powiem i koniec . Jak chce coś komuś powiedzieć to ciężko mi to idzie w realnym świecie. I ja się pewnie nie zmienie pod tym względem. Kogoś wysłucham , pomoge , bo to jest fajne , ale nie lubie zadręczać innych moimi ''małymi problemami . Swoje zdanie wypowiem , jasne  z tym nie mam problemu .




To by było na tyle .Dawno tutaj nic nie wstawiałam , ale mam nadzieje , że to nadrobię. . Zapraszam do obserwowania bloga i skomentowania . Pa!

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post :)
    śliczne zdj <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i super zdjęcia. :)
    Pozdrawiam.
    pozulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i super zdjęcia. :)
    Pozdrawiam.
    pozulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Al fajne zdjęcia - ładna u ciebie zima.. u mnie chlapa :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też tak czasem mam z humorem ;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początek mam jedno zastrzeżenie - błagam, przed znakiem interpunkcyjnym nie ma spacji. Nie ma.
    Cóż, zmienianie się dla kogoś to bardzo ambiwalentna sprawa. Zależy, jak zawsze. W związkach trzeba się zmieniać i rozwijać. Zawsze się trzeba zmieniać, zmianą są świetne i nie trzeba się tego bać. Chodzi o to, żeby nie stać ciągle w miejscu. Mali ludzie stoją ciągle w miejscu i maleją :p
    Przyjaźń jest spoko, nie ma co się nad nią zastanawiać, tak według mnie. Ani nie powinno się jej upiększać, ani nie powinno się jej negować. Była, jest, będzie. Z jakim przystajesz, takim się stajesz zresztą, nawet jeśli nie chcesz to się zaczynasz zmieniać, po co się z tym spierać :)
    A tak btw, zmiana to nie udawanie kogoś kim nie jesteśmy :) to też zależy od sytuacji, ale jeśli zmiana jest na dobre, to jest to progres. Rozwój zawsze jest dobry. Jak w drugą stronę, to pożegnać środkowym palcem i tyle :D
    Fajny temat, nie zgadzam się z Tobą do końca i razi mnie ta interpunkcja, ale podoba mi się ;) Ładny design bloga i ogólnie, fajnie tu.
    Nawet jeśli zdjęcia nie są związane z tematem c;
    Pozdrawiam,
    http://hunulv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje zdanie, miałaś prawo wyrazić swoje :) i cieszę się, że to zrobiłaś. Co do interpunkcji (bo tak to nazwałaś) to twoje "rady" spróbuję następnym razem zastosować. Dodałam takie zdjęcia, bo nie widziałam w tym nic złego.

      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Jeśli chodzi o zmienianie się dla kogoś to moim zdaniem nie warto. Tak jak napisałaś.. to my mamy tego chcieć. A jesli chodzi o przyjaźń to myslę że to jest coś najcenniejszego :)
    http://anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba się zmieniać ,ale na lepsze :) Jeśli uważasz, że masz jakieś złe nawyki/cechy to postaraj się zmienić :)
    zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/01/sol-jodowo-bromowa-bochmeris.html

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.