niedziela, 22 listopada 2015

Rodzaje miłości?

Witam cieplutko, bo na dworze wyczuwalna juz jesień!
Miłość? Jaka może być dla was? Na pewno jest taka jak udana i nie udana. 
Choć pierwsza miłość każdego to miłość do mamy, odrazu po urodzeniu poznajemy co to jest bezpieczeństwo. Głównie na rękach rodziców. Obdarzamy zaufaniem / miłością rodzinę, a nawet pierwszych przyjaciół. 
Miłosc może być również do religi jaką wyznajemy. Modlimy się do Niego, pokazujemy, że obdarzamy go szacunkiem.


Aż w końcu nadchodzi miłość do drugiej osoby. Na początku jest coś rodzaju: podoba mi się, potem : zależy mi. Co przerodzi się najprawdopodobniej w tzw miłość. 
Najczęściej smutek spowodowany przez to uczucie, występuje u nastolatków, którzy przeżywają swoje pierwsze zauroczenia czy miłości. 
Tak naprawdę jest to nam potrzebne. Obecność drugiej osoby (mamy, przyjaciela, kolegi) jest ważna.

Można by jeszcze kilka rodzai miłości tu napisać. Ja jednak wymieniłem kilka.
Sporo jest w internecie o cytatach o miłości, czasem czytamy je. Niektórzy kierują się nimi. Niestety czasem wychodzi to nam na złe. Mamy pogorszony humor. Chyba, że czytany optymistyczne cytaty. 


Jaka miłość jest ważniejsza według was? Przeglądanie czasem takie cytaty? Pa! Miłego dnia! 

4 komentarze:

  1. Miłość macierzyńska - nie ma nic piękniejszego :)
    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Bardzo proszę :* Z góry dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś ostatnio staram sie unikac tematu miłości, ale ostatnio wszędzie pełno jej :/


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mi też się tak wydaje, ale jak już jestem w tych myślach o miłości to czemu nie :) :/

      Usuń
  3. Jaka miłośc jest najważniejsza? Ciężko powiedzieć. Nie umiem wybrać :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.