piątek, 27 listopada 2015

Optymista / realista czy może pesymista ?

Cześć !
Witam cieplutko . Zapraszam na kolejny wpis z nowej serii . Optymista, realista czy może pesymista ? No właśnie jak myślicie kim wy jesteście? Dziwne pytanie , ponieważ każdy z nas jest po trochu pesymistą , realistą i optymistą . Jednak , które te określenie przeważa nad resztą .
Ja jestem chyba optymistką . Są jednak dni  , w których mój humor się pogarsza ( z różnych powodów).


Zazwyczaj jestem optymistką , czyli podchodzę do każdej rzeczy z nadzieją , że będzie okej . Coś co ''zepsuło się'' minie , naprawi się samo czy z moją ''pomocą''. Jeśli coś mi się nie uda to biorę się w 'garść' . Każdy dzień próbuję przeżyć z uśmiechem , podchodzić do wszystkiego z pozytywnym nastawieniem . Dlatego też jestem pozytywną osobą .

Niestety są dni , w których nagle to wszystko robi wielkie bum! i nie mam ochoty na nic . Uśmiech znika z twarzy , jestem przymulona czy poprostu smutna. I ten stan nazwę inną stroną pesymistki . Dlaczego ? Taki stan naszej psychiki nie świadczy , że od razu jesteśmy negatywnie nastawieni do życia  i widzimy same ujemny wyjścia. Poprostu coś z optymistki zanika , nie na zawsze oczywiście.
Realistą chyba jesteśmy od zawsze i ten realista w nas jest. Bywa okres kiedy próbujemy żyć samą prawdą . Przestajemy sobie wmawiać coś co nigdy się nie zdarzy . A nawet przestajemy wierzyć w samego siebie bo stwierdzamy , że i tak nam się to nie uda. Kiedy już tak myślimy , że nam się nie uda coś nad czym pracowaliśmy to powinniśmy sobie zrobić ''reset'' takiego myślenia. Nie możemy sobie wmawiać takiego czegoś . Chyba , że źle to wpłynie na nas.



Realista to osoba , która nie buja w obłokach tylko twardo stąpa po ziemi, Jasne. Tak też powinniśmy postępować , ale jednak te optymistyczne myślenie nie jest złe . Czasem nawet lepiej na tym wychodzimy.

Wy jak myślicie ? Jesteście raczej pesymistami , optymistami , a może realistami ? Pa!

9 komentarzy:

  1. Ja staram się podchodzić optymistycznie do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to zależy wszystko od humoru i sytuacji ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem realistą, czyli trochę optymisty i pesymisty ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwazam sie za optymistke :D zazwyczaj :P

    obserwuje i kochana jeszcze mam prośbę :D klikniesz? http://marijory.blogspot.com/2015/11/wishlist-dressgal.html bede wdzieczna :*

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, ja też się starałam być realistką i optymistką :)


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba bardziej jestem optymista a tak to realista :) Pesymistycznie staram sie nie myśleć :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie to... nie wiem do której grupy należę... trudno to określić.
    http://written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba jestem optymistką. :) Chociaż to zależy też od dnia. Obserwuję i liczę na to samo.

    http://patrvcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.