środa, 11 listopada 2015

Magiczne myśli?

Cześć kochani!
Zanim przejdę do postu to wyjaśnię czemu świąteczny desing skoro mamy jesień. Wiec tak wkońcu zaczynam serię, która miała zacząć się w okresie grudnia. Jednak stwierdziłam, że zacznę juz w listopadzie, ponieważ w grudniu będą i tak ze dwa conajmniej posty świąteczne. No, a że grudzień to głównie kojarzy się ze śniegiem czy Mikołajem to taki nagłówek. Oczywiście święta powinny nam się kojarzyć z P. Jezusem (o tym będzie w innych postach) Myślę, że wygląd wam nie przeszkadza.

Dziwne magiczne myśli. Hah czy wy również macie czasem  myśli typu :
Co ja bym zrobiła, gdybym miała taką różdżkę...?
Hmm... Chciałabym przenieść się w czasie...


Tak naprawdę chciałabym zastanowić się nad tym jaki cel mają te mysli. Na te chwile to trudno mi odpowiedzieć na to, hyhy. Nie znam was wiec nie wiem czy wy macie podobne myśli. Ja takie mam jak na przykład oglądam '' Harrego Pottera ''.
Zdarza się, że dopuszczam myśli, a może magia istnieje. Ale jak to by wyglądało? Napewno wiele rzeczy byłyby łatwiejsze. Fajnie jest myśleć co bym zrobiła z tymi mocami haha.
Macie takie myśli magiczne i w ogóle? Chciałabym abyście się podzielili ze mną. Ogólnie co o tym myślicie.

Jeśli post wam się spodobał pierwszy z tej serii post zostawcie komentarz, a nawet obserwacje (jeśli jesteś nowym czytelnikiem )
Tutaj możecie przeczytać pierwsze posty tego typu *Klik × Klik × Pa!

15 komentarzy:

  1. Fajnie piszesz, dlatego obserwuje. Oby tak dalej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję :) pozdrawiam również ;)

      Usuń
  2. Oo ja zawsze chciałam mieć magiczne moce i sobie często myślałam co bym zrobiła gdybym taki dar posiadała :D
    A co do wyglądu , jest bardzo przyjemny dla oczu. Święta i tak już niedługo :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie! Tak świątecznie ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! :) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Obserwuje liczę na to samo i Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również mam różne myśli... czasami aż za bardzo fantastyczne haha :D
    bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Bardzo ciekawy temat.
    Mam wiele myśli co by było gdyby.... Nawet raz mi się śniło, że zaklęcia z Harry'ego Pottera działały! :D

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudne zjdęcia *-*
    http://strawandberry-domola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba każdy myśli 'co by było gdyby...'. To zmartwienie wszystkich ludzi na ziemi!
    Fajny post :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia i bardzo fajny post:) Obs za obs ? ja już :) tylko proszę, szczerze <3

    http://nonstopyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post! thanks for sharing this is super fun to read:) Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post dear!!!Would you like to follow and support each other?Let me know on my blog,so i follow back with pleasure.
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. Stunning, so amazing !!! Would you like to follow each other? Let me know on my blog ... so I follow back ok?
    I'm waiting for you ... :-)
    Kisses

    Diana
    http://mirandabeautyworld.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się! Post daje do myślenia
    zapraszam na swojego bloga dopiero zaczynam ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.