piątek, 6 listopada 2015

A może?

_______Hej. Zapewne zauważyliście, że ostatnio jakoś nowe posty nie pojawiają się. Nie będę się rozpisywać nad tym czemu wpisy nie są regularnie publikowane. Czym to spowodowane to dokładnie nie wiem. Napewno brak czasu w tygodniu, czy też  w weekend spowodowane spotkaniem z przyjaciółką,święta spędzone  w małym gronie rodzinnym. A może poprostu brak weny czy pomysłu na wpis? Napewno coś jest przyczyną nie obecności.
_______Blogowanie mi się nie znudziło, ale ja nie wiem o czym mam pisać. Chciałabym coś nowego. Może jakieś kolejne zmiany blogowe. Myślę nad zmianą generalną hah. Czy to wyjdzie mam nadzieje wkońcu zmiany są potrzebne. 

_______W pomysle mam zrobić taką jakby serię przemyśleń. Czyli przez jakiś czas dodawane będą same wpisy z moim zdaniem na jakiś temat. Takie coś jak wcześniejsze wpisy o obgadywaniu czy byciu sobą. Bardzo mi się takie posty podobają. Oczywiście gdyby to się udało posty byłyby co określony czas.
________Co wy myślicie na zrobienie z tego bloga takiej serii "Wpisy-moje zdanie o... " ? 
Liczę tu na was. Czekam na wasze zdanie.
Ps. Nie zdziwcie cię nowym wyglądem .Więcej o tym w następnej wpisie .
Pa!

10 komentarzy:

  1. Kochana to twój blog, a każdy pomysł jest mile widziany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. A moze warto sobie zrobić przwerwę i wrócisz do nas z motywacją i weną :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozważyłam również ta opcje, ale wtedy wpadło ten pomysł z wpisami, który nie wydał mi się za bardzo głupi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że takie posty mogą być ciekawe :) Zmiany są dobre i warto zaryzykowac :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem dobrze ze rozważasz nad pisaniem swoich przemysleń - kazdy powinien tak pisac.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie posty są fajne :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie wpisy są właśnie bardzo ciekawe. :)

    http://patrvcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że to bardzo ciekawe ;) Good idea :p

    Zapraszam :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.