piątek, 27 listopada 2015

Optymista / realista czy może pesymista ?

Cześć !
Witam cieplutko . Zapraszam na kolejny wpis z nowej serii . Optymista, realista czy może pesymista ? No właśnie jak myślicie kim wy jesteście? Dziwne pytanie , ponieważ każdy z nas jest po trochu pesymistą , realistą i optymistą . Jednak , które te określenie przeważa nad resztą .
Ja jestem chyba optymistką . Są jednak dni  , w których mój humor się pogarsza ( z różnych powodów).


Zazwyczaj jestem optymistką , czyli podchodzę do każdej rzeczy z nadzieją , że będzie okej . Coś co ''zepsuło się'' minie , naprawi się samo czy z moją ''pomocą''. Jeśli coś mi się nie uda to biorę się w 'garść' . Każdy dzień próbuję przeżyć z uśmiechem , podchodzić do wszystkiego z pozytywnym nastawieniem . Dlatego też jestem pozytywną osobą .

Niestety są dni , w których nagle to wszystko robi wielkie bum! i nie mam ochoty na nic . Uśmiech znika z twarzy , jestem przymulona czy poprostu smutna. I ten stan nazwę inną stroną pesymistki . Dlaczego ? Taki stan naszej psychiki nie świadczy , że od razu jesteśmy negatywnie nastawieni do życia  i widzimy same ujemny wyjścia. Poprostu coś z optymistki zanika , nie na zawsze oczywiście.
Realistą chyba jesteśmy od zawsze i ten realista w nas jest. Bywa okres kiedy próbujemy żyć samą prawdą . Przestajemy sobie wmawiać coś co nigdy się nie zdarzy . A nawet przestajemy wierzyć w samego siebie bo stwierdzamy , że i tak nam się to nie uda. Kiedy już tak myślimy , że nam się nie uda coś nad czym pracowaliśmy to powinniśmy sobie zrobić ''reset'' takiego myślenia. Nie możemy sobie wmawiać takiego czegoś . Chyba , że źle to wpłynie na nas.



Realista to osoba , która nie buja w obłokach tylko twardo stąpa po ziemi, Jasne. Tak też powinniśmy postępować , ale jednak te optymistyczne myślenie nie jest złe . Czasem nawet lepiej na tym wychodzimy.

Wy jak myślicie ? Jesteście raczej pesymistami , optymistami , a może realistami ? Pa!

niedziela, 22 listopada 2015

Rodzaje miłości?

Witam cieplutko, bo na dworze wyczuwalna juz jesień!
Miłość? Jaka może być dla was? Na pewno jest taka jak udana i nie udana. 
Choć pierwsza miłość każdego to miłość do mamy, odrazu po urodzeniu poznajemy co to jest bezpieczeństwo. Głównie na rękach rodziców. Obdarzamy zaufaniem / miłością rodzinę, a nawet pierwszych przyjaciół. 
Miłosc może być również do religi jaką wyznajemy. Modlimy się do Niego, pokazujemy, że obdarzamy go szacunkiem.


Aż w końcu nadchodzi miłość do drugiej osoby. Na początku jest coś rodzaju: podoba mi się, potem : zależy mi. Co przerodzi się najprawdopodobniej w tzw miłość. 
Najczęściej smutek spowodowany przez to uczucie, występuje u nastolatków, którzy przeżywają swoje pierwsze zauroczenia czy miłości. 
Tak naprawdę jest to nam potrzebne. Obecność drugiej osoby (mamy, przyjaciela, kolegi) jest ważna.

Można by jeszcze kilka rodzai miłości tu napisać. Ja jednak wymieniłem kilka.
Sporo jest w internecie o cytatach o miłości, czasem czytamy je. Niektórzy kierują się nimi. Niestety czasem wychodzi to nam na złe. Mamy pogorszony humor. Chyba, że czytany optymistyczne cytaty. 


Jaka miłość jest ważniejsza według was? Przeglądanie czasem takie cytaty? Pa! Miłego dnia! 

środa, 11 listopada 2015

Magiczne myśli?

Cześć kochani!
Zanim przejdę do postu to wyjaśnię czemu świąteczny desing skoro mamy jesień. Wiec tak wkońcu zaczynam serię, która miała zacząć się w okresie grudnia. Jednak stwierdziłam, że zacznę juz w listopadzie, ponieważ w grudniu będą i tak ze dwa conajmniej posty świąteczne. No, a że grudzień to głównie kojarzy się ze śniegiem czy Mikołajem to taki nagłówek. Oczywiście święta powinny nam się kojarzyć z P. Jezusem (o tym będzie w innych postach) Myślę, że wygląd wam nie przeszkadza.

Dziwne magiczne myśli. Hah czy wy również macie czasem  myśli typu :
Co ja bym zrobiła, gdybym miała taką różdżkę...?
Hmm... Chciałabym przenieść się w czasie...


Tak naprawdę chciałabym zastanowić się nad tym jaki cel mają te mysli. Na te chwile to trudno mi odpowiedzieć na to, hyhy. Nie znam was wiec nie wiem czy wy macie podobne myśli. Ja takie mam jak na przykład oglądam '' Harrego Pottera ''.
Zdarza się, że dopuszczam myśli, a może magia istnieje. Ale jak to by wyglądało? Napewno wiele rzeczy byłyby łatwiejsze. Fajnie jest myśleć co bym zrobiła z tymi mocami haha.
Macie takie myśli magiczne i w ogóle? Chciałabym abyście się podzielili ze mną. Ogólnie co o tym myślicie.

Jeśli post wam się spodobał pierwszy z tej serii post zostawcie komentarz, a nawet obserwacje (jeśli jesteś nowym czytelnikiem )
Tutaj możecie przeczytać pierwsze posty tego typu *Klik × Klik × Pa!

piątek, 6 listopada 2015

A może?

_______Hej. Zapewne zauważyliście, że ostatnio jakoś nowe posty nie pojawiają się. Nie będę się rozpisywać nad tym czemu wpisy nie są regularnie publikowane. Czym to spowodowane to dokładnie nie wiem. Napewno brak czasu w tygodniu, czy też  w weekend spowodowane spotkaniem z przyjaciółką,święta spędzone  w małym gronie rodzinnym. A może poprostu brak weny czy pomysłu na wpis? Napewno coś jest przyczyną nie obecności.
_______Blogowanie mi się nie znudziło, ale ja nie wiem o czym mam pisać. Chciałabym coś nowego. Może jakieś kolejne zmiany blogowe. Myślę nad zmianą generalną hah. Czy to wyjdzie mam nadzieje wkońcu zmiany są potrzebne. 

_______W pomysle mam zrobić taką jakby serię przemyśleń. Czyli przez jakiś czas dodawane będą same wpisy z moim zdaniem na jakiś temat. Takie coś jak wcześniejsze wpisy o obgadywaniu czy byciu sobą. Bardzo mi się takie posty podobają. Oczywiście gdyby to się udało posty byłyby co określony czas.
________Co wy myślicie na zrobienie z tego bloga takiej serii "Wpisy-moje zdanie o... " ? 
Liczę tu na was. Czekam na wasze zdanie.
Ps. Nie zdziwcie cię nowym wyglądem .Więcej o tym w następnej wpisie .
Pa!