niedziela, 11 października 2015

Tag !

Hejka !
Dziś mam dla was taki Tag . Ostatnio w poście pisałam , że banalne coś ten tamtem . No, ale dobra zrobię Tag i uzupełnię lukę z wpisami .Odwiedzę wasze blogi i spróbuje zadbać o większą ilość obserwatorów . Niestety to zaniedbałam , ale jak widzicie jest nowy wygląd tak na poprawę . Desing nowy pojawił się przed tym wpisem , w tygodniu jakoś . No myślę , że jest ok . Mi się podoba . Przechodzimy to tagu ! Są to pytania bardziej na portal ask.fm.


Co jest ważniejsze , uroda czy intelekt ?
Raczej obie te opcje są ważne , ale charakter czy ten intelekt przeważa to jak wyglądamy .

Co chciałabyś w sobie zmienić ?
Charakter troszkę i wygląd a dokładniej moje nogi , hah

Jaką magiczną moc chciałabyś posiadać ?
Przemieszczanie się w czasie .

Jakie jest Twoje największe marzenie ?
Mieć dobrze płatną prace i być szczęśliwą .

Odważyłabyś się skoczyć na bungee ?
Gdybym miała taką okazję może i bym to zrobiła , 
ale moja odwaga nie zawsze popłaca .

Co robisz jak masz doła ?
Słucham muzyki .

Co było ostatnią kupioną przez Ciebie rzeczą ?
Brązowy polar .

Ulubiony sklep ?
Polubiłam jeździć do Factory Annopol . Haha , co z tego , że byłam tam raz .

Lubisz Harry' ego Potter' a ?
Tak , książki nie czytałam , ale w filmie się zakochałam .

Co myślisz o imigrantach ?
To temat do dyskusji , ja nie chce się w nią wdawać . Jestem przeciw tym , który nie będą szanować tego , że zostali przez nas przyjęci . 

Śmieszą cię kawały o blondynkach ?
Sama jestem blondynką. Niektóre rzeczywiście są śmieszne , 
lubie słuchać kawałów sama zazwyczaj je ''spalam''.

Stresujesz się na scenie?
Uczęszczam na warsztaty i nie myślałam ,że tak scena mnie stresuje . Jak wchodzę na nią i mam coś powiedzieć to się śmieję . Nie wiem czy to tak mam czy to było  poprostu na pokaz. No , ale tak stresuję się. 

Chcesz zrobić sobie tatuaż , czy może kolczyk ?
Tatuaż jak się odważę na ręku w okolicach nadgarstka (ptaki), jak nie to kolczyk w nosie.

Czy zgodziłaby się twoja mama na tatuaż?
Raczej nie , ale kolczyk może. No się zgodzi jak ładnie poproszę hah

Ile miałaś lat kiedy się pierwszy raz zakochałaś ?
Były to zauroczenia . W zerówce po raz pierwszy chyba .

Frugo Vs Tymbark?
Tymbark zdecydowanie. 


Wydaje mi się , że bym na tym zakończyła. W piątek miałam wycieczkę do Legionowa . Było fajnie . Warsztaty  typowo o telewizji . W sobotę poszłam z koleżanką na warszaty były fajne, tylko tak jak pisałam nie umiem za bardzo improwizować (chyba wstydzę sie nie wiem ) No , ale jest fajna atmosfera i mamy przerwy i jest ogólnie fajnie . To pa !

6 komentarzy:

  1. ciekawe odpowiedzi :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wolę tymbarka :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tag! :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna z Ciebie dziewczyna :) będę wpadać częściej. Byłoby mi miło gdybyś ty również zajrzała na mojego bloga. Jeśli mnie zaobserwujesz odwdzięczę się tym samym :) każde wyświetlenie to dla mnie mega motywacja! :D Dopiero zaczynam. posty są codziennie :* z góry dziękuję

    dariasobczuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe odpowiedzi i świetny TAG! Masz bardzo ładnego bloga, będę wpadała tu częściej :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.