poniedziałek, 19 października 2015

Inspiracje #3 - jesień

Hej , jak tam u was? Pogoda nie zbyt dopisuje , deszcz mróz wieczorem . Szczerze, to fajnie by było gdyby zaczął padać śnieg i był by już ten klimat Bożo- Narodzeniowy . Ta choinka ,potrawy , prezenty , śnieg , pasterka , narodziny Pana Jezusa, no ale o tym później . Ja sie nie mogę doczekać .
Korzystając z wolnej chwili przygotowałam taką sklejkę zdjęć. Coś typu inspiracje na jesień.

Chciałam iść  i sama porobić różne zdjęcia , ale nie mam z kim i kiedy . Ciągle coś mam do roboty . Jak już wpadnie wolna chwila to albo ciemno jest albo brak weny. Na pewno będą moje zdjęcia tu ! Postaram się na następny wpis przygotować te zdjęcia mojego wykonania .

 Tutaj podoba mi się wykorzystanie kasztanów to zrobienia świeczek i wypełnienie miejsca między świeczką a pojemnikiem zwykłymi orzechami.

Tutaj mamy świeczki w słoikach co ciekawe , aby było ładniej to na brzegach mamy wklejone pewnie liście . Świadczy to o panującej za oknem jesieni.
Zwykłe świeczki ułożone w kształcie serca. Także może być elementem dekoracji.

Podoba mi się wykorzystanie szyszek do tzw wizytówek , mogą one określać gdzie dana osoba ma usiąść.
Sposób jakim pomalowane są szyszki jest bardzo fajny . Mogą być elementem dekoracji.
Taki nastrój 1 listopada, świeczki , grody , kwiaty . Wieczorem na cmentarzu jest ślicznie . Palą się lampki jest tak cudnie .

Takie kółko wieszane głownie na drzwiach . Tutaj mamy z dyniami motyw Hallowenowy .


I na koniec trochę ubrań . Te sweterki są cudne i kominy o.o
To by było na tyle , dzięki i zapraszam już dziś na kolejny post zapewne o 1 listopada . Miłego!

4 komentarze:

  1. Fajne inspiracje , obserwuję i wpadne na pewno jeszcze nie raz :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super inspiracje :)

    http://filligranowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam przeglądać takie inspiracje :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.