niedziela, 6 września 2015

The music list - holidays

Hej kochani!


Witam po przerwie. Szczerze? To zapomniałam o tym , że tak dawno nie było posta. Naprawdę wydaje mi się , jakbym dopiero szła do szkoły. A ja już jestem po 3 dniach organizacyjnuch w szkole. Dziś pierwszy weekend i naszczęście nie ostatni.
W szkole jest dobrze, jest lepiej niż się spodziewałam . Pracy domowej jakoś dużo nie ma . Jasne , że temat nie będzie za łatwiutki , 2 gimnazjum to tematy czy sprawdziany troszkę trudniejsze. Myślę , że jednak dam rade . Spróbuje .


Hmm.. Pisząc posta Back to school , miałam duże natchnienie na pisanie kolejnego, a dziś pustka znów.
Postanowiłam zrobić  The music list - holidays czyli Lista muzyczna - wakacje. Piosenki , które słuchałam w wakacje . Zaczynajmy. 
















To będą chyba te piosenki , których najczęściej słuchałam w te wakacje. A wy macie jakieś wasze wakacyjne piosenki?
 Piszcie i pamiętajcie o linkach do waszych blogów, w wolnej chwili wpadnę.

Losowe 3  blogi z komentarzy z ostatniego posta to :
Striving for order - KLIK
Ultraviolence-design - KLIK
Ghostcatcher - KLIK

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne piosenki :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry Potter... Właśnie czytam! :D Muzyka jest idealna :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  3. Harry Potter <3 <3 <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy podobny gust muzyczny :D Jedne z moich ulubionych piosenek jak See you again lub Chodź!
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.