sobota, 19 września 2015

Cześć i czołem .

Cześć!
  Tak troszkę mnie tu nie było , przepraszam . Wiecie jak to jest szkoła , lekcje , sprawdziany . Nieraz trzeba się śpieszyć z odrabianiem lekcji .
  Tak zaczynając , to nic się nie zmieniło , od ostatniego postu . Tak szczerze to rozmyślałam nad zmianą swojego charakteru . Jestem wesołą osobą , czasem mi odbija , ale chyba pozytywnie . Jednak chciałam być bardziej spokojna , miła dla innych . No , ale mi jakoś nie wychodzi . Szybko się denerwuje , ale tylko bliscy to wiedzą . No , ale nie jest źle chyba aż tak .
W piątek spotkałam się z przyjaciółką , miałyśmy czas do 16 . Postanowiłyśmy się przejechać i porobić kilka zdjęć , podziele się kilkoma zdjęćmi .




















4 komentarze:

  1. Super sesja. Chyba kazdy ma teraz urwanie glowy jezeli chodzi o szkole :(

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia ;)
    http://ibaginska.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.