poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Liebster Blog Award

Hej!  
Nie wiem czy mam się cieszyć , że zostałam nominowana do LBA , ale się ciesze. Haha . Po prostu dawno ''nie zostałam zgłoszona'' do odpowiedzenia na pytania z LBA . 
Bardzo mi miło i dziękuje bardzo Ninie z bloga - klik do nominacji ! Zabieram się do odpowiedzi na pytania.
  

Zasady : 
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.



1. Czy należysz do jakiś fandomów?

  Jeśli dobrze sprawdziłam , to fandomy to grupa lubiących anime i mangę. Więc jeśli o to chodzi , to nie jestem fanką ani anime ani mangi . 
A jeżeli chodzi o wszystkie te grupy fanów, to nie jestem żadną z nich. Jednak bardzo kocham oglądać ''Harrego Pottera '' , to jest moje uzależnienie w ostatnich tygodniach . Lubię słuchać ostatnio rapu . Jednak od zawsze słucham Pop'u , czasem Cover'ów . 
Myślę , że dobrze odpowiedziałam na to pytanie, hyh  

2. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?

Tak szczerze to pamiętam tylko moment taki : 
Był już wieczór i pisałam na facebook'u na grupie z koleżankami . Tam się musiało coś zgrać o blogi , które one miały . Pomyślałam czemu bym ja nie mogła spróbować ? To nie musi być wcale takie trudne , pisanie tylko . Poprosiłam jedną z tych koleżanek o zrobienie mi wyglądu , nazwy i ogólnie tych wszystkich potrzebnych akcesorii do bloga . Oczywiście się zgodziła . I tak pojawiały się posty. Na początku , jak na początku . Były one krótkie , nie dopracowane, ale tak doszłam aż do dziś .

3. Tęsknisz za kimś lub za czymś teraz?

Oczywiście , że tak , ale głównie za osobami , które nie mogą być już przy mnie. 
Wiadomo jednak , że każdy z nas za kimś tęskni. Są też chwile , kiedy tęsknimy , ale wiemy jednocześnie , że nie możemy nic z tym faktem zrobić  .

4. Jaka rzecz bądź sytuacja z Twoje dzieciństwa utknęłam Ci najbardziej w pamięci?

Hmm... Nad tym się zastanawiałam . Jednak tutaj chyba napisze , że utknęły mi tak najbardziej te wspólne i szczęśliwe chwile z innymi . Zabawy z bratem , mamą , siostrami , czy moją przyjaciółką . Te fajne i mniej fajne też sytuacje .

5. Jakie masz plany na przyszłość?
Tak naprawdę to nie mam pojęcia. Wiem , że kiedyś chciałabym wyjechać do Hiszpanii , nie na zawsze oczywiście. Co do pracy to dużo jest tych marzeń takich . Chciałabym coś w kierunku sportu . Ostatnio myślę o piłce ręcznej . 

6. Jakie jest Twoje największe marzenie?

Może marzeń nie zdradzę, ale takie życzenie. By w moim życiu nie trafić na ludzi złych , fałszywych . Oczywiście niech to nie będzie ciągle kolorowe te życie. Jednak abym spotykała już tylko miłe chwile w życiu z fajnymi ludźmi .

                                        7. Kto jest dla Ciebie najważniejszą osobą w życiu?

Nie mam takiej wybranej ,ponieważ jest ich dużo . Na wielu osobach rzeczach mi zależy.
Na moich najbliższych mi najbardziej zależy , aby się ode mnie nigdy nie odwrócili . 

8. Ulubiony film, serial, aktor/aktorka?

To tak , film to oczywiście , każda część ''Harrego Pottera'' , ''Ostatnia piosenka'' i ''LoL''
Seriali dużo lubię : Top Model , Ostre Cięcie, Hell's Kitchen - Piekielna kuchnia itd. 
Wszyscy główni bohaterowie z Harrego i drugoplanowi , a tak to nie wiem . 

9. Czym jest dla Ciebie blog?

Blog to dla mnie taki mój mini internetowy świat. Oczywiście nie dodaje tu wszystkiego co mnie spotyka itp . Jednak fajnie jest pisać coś i mieć pewność  , że ktoś to czyta, a jak nie czyta to chociaż zajrzy i coś obejrzy .

10. Wymień 5 ostatnio słuchanych przez Ciebie piosenek.

-klik na wybraną piosenkę, jak chcesz jej posłuchać


11. Jak wygląda lub jakie ma zalety Twoja idealna druga połowa?

Ja sama  nie jestem idealna więc nie wymagam tego od innych . Jak już mam tu wymieniać to taki , żeby umiał sobie sam poradzić.Trochę romantyczny , czyli tak jak każda dziewczyna zapewne by chciała. No i nie wiem , ideałów nie ma . 


Nominuję :

1. http://written-by-life.blogspot.com/
2. http://www.miskagrabowska.pl/
3. http://coffie-and-tea.blogspot.com/
4. http://klaudusiadusia.blogspot.com/
5. http://whitee-flowers.blogspot.com/
6. http://www.daria-mikolajewska.blogspot.com/
7. http://dajmiznac.blogspot.com/
8. http://dorey-doorey.blogspot.com/
9. http://eunikovakinga.blogspot.com/

Pytania : 

1.Czy uważasz, że ból psychiczny jest gorszy od fizycznego ? Jeśli tak to dlaczego ?
2.Jest taki film, który doprowadził cię do łez ?
3.Co dał Ci Twój blog ? Wniósł coś nowego do Twojego życia ?
4.Co jest twoim zdaniem ważniejsze: wygląd czy inteligencja ?
5.Wierzysz w przyjaźń przez internet ?  Masz sama takich przyjaciół?
6.Co jest nie zbędne według ciebie człowiekowi do życia ( oprócz powietrza ).
7.Co jest nie zbędne według ciebie człowiekowi do życia ( oprócz powietrza ).
8.Co Cię inspiruje w tym co robisz? (w blogowaniu )
9.Czy ktoś z rodziny, znajomych wiedzą, że piszesz bloga ?
10.Zabawna historia z twojego dzieciństwa. (opowiedz)
11. Jesteś zmuszona do zmiany rzeczywistości - do świata której książki się przenosisz? 

Czekam na wasze odpowiedzi . Miłego odpowiadania ! Pa!

17 komentarzy:

  1. Ja też mam dużo ważnych dla mnie osób i nie umiem wybrać spośród nich tej jednej najważniejszej , są dla mnie rowni. Nie układam ich po pólkach ♥
    Obserwuję :3
    http://nicol-nicolaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super odpowiedzi ! Piosenka przyjaciele , jest BD fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej zostałaś nominowana do Liebster Award! :)
    Więcej: upwhatnext.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post! Ja również uwielbiam LOL i Ostatnią Piosenkę :) W wolnej chwili zapraszam: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Udzieliłaś bardzo ciekawych odpowiedzi. Ja nie wpisuję się w żaden fandom, no może Sherlocka ale jakoś nie utożsamiam się z tym.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tą piosenkę Miley Cyrus:) jest cudna <3
    obserwujemy?
    buziaki!:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Również zostałam kiedyś nominowana, ale przyznam się bez bicia że kompletnie o tym zapomniałam :p

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje nominacji, świetne pytania
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje nominacji.Ja również Uwielbiam Lol ! :)

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje! Kocham lol to mój ulubiony film! W wolnej chwili zapraszam do mnie, może mój blog Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej? :)
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje nominacji :) Ja kiedyś byłam parę razy nominowana a potem przestałam się w to bawić :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę nominacji :\ Ale tobe gratuluję
    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulujemy nominacji :)
    zapraszamy do nas :*
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe odpowiedzi ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.