czwartek, 20 sierpnia 2015

Liebster Blog Award #2

Hej !
Dziś przychodzę do was z kolejnym LBA .  Postanowiłam go napisać , ale odpowiedzi będzie też udzielała moja przyjaciółka Patrycja z którą spędziłam ostatnie dni . Myślę , że będzie to też forma mini wywiadu .
O co chodzi w LBA to nie będę pisała , ponieważ macie wyjaśnione post niżej . Do Liebster Blog Award nominował mnie blog - klik . Dziękuje i przechodzimy do pytań ! 



1. Co zmotywowało Cię do pisania bloga?
 -Na początku , jak na początku pisałam krótkie i bezsensowne posty tak naprawdę . Jeszcze nie rozumiałam o co chodzi w blogowaniu. Gdy się wkręciłam w ten ''wir'' blogosfery piszę to co chce . Nie zawsze wyśmienicie dobrze , ale tak jak umiem . Motywacją  są dla mnie wejścia na bloga po każdym poście czy też komemtarze. 

2. Jak wiedziesz swojego bloga w przyszłość?
-Napewno chciałabym współpracować z jakąś firmą, a tak to nie wiem . 
 
3. Jakie są twoje marzenia?
Ja- Mam dużo . Na pewno kiedyś chce pojechać za granicę np. do Hiszpanii na wakacje. 
Patrycja- Moje marzenie? Być zawsze szczęśliwym i mieć dobrych ludzi do okoła siebie.
 
4. Jesteś tolerancyjna?
Ja: Oczywiście, każdy podejmuje swoje wybory i to nie moja sprawa czy ktoś jest innej religii czy innej orientacji. Człowiek to człowiek . 
Patrycja : Mam takie same zdanie jak Gocha , haha
  
5. Opisz siebie w 3 zdaniach.
Tutaj , ja opisze Patrycje , a ona mnie.

Ja o Patrycji: Wrażliwa dziewczyna . Kochająca wszystko co ją otacza . Ufna i nie lubiąca upominać się o swoje . 
Patrycja o mnie : Dziewczyna która jest jedyna na świecie, Uwielbia robić zdjęcia...ma bardzo ciekawe zainteresowania . Jest bardzo czujna na świat. Potrafi znieść wszystko, nawet to co najgorsze.

6. Należysz do fandomów? Jak tak, to do jakich?
Ja : Nie należę  do żadnych , już pisałam o tym w poprzednim poście . 
Patrycja : Ja również, nie.  

7. Wymarzone miejsce zamieszkania?
Ja: Polska 
Patrycja : Ja raczej też w Polsce

8. Czym jest dla Ciebie muzyka?
Ja: O jej . Muzykę bardzo kocham , słuchanie jej mnie uspokaja i dużo przy niej myślę. 
Patrycja : Muzyka jest dla mnie oderwaniem się od rzeczywistości. Ona wywołuje u mnie wszystkie emocje od dobrych aż po złe. 
 
9. Ulubiony film/książka?
Ja: To co już wiecie ,,Harry Potter'' (film) , w którym ja oraz Patrycja zakochałyśmy się . Książką , którą czytałam z zaciekawieniem jest ,,Mały Książe'' . 
Patrycja: Oczywiście ,,Harry Potter'' i ,,Lol'' a książki nie mam .

10. Od jak dawna prowadzisz bloga?
-Hmm bloga prowadzę od 2012 roku , ale tak zabrałam się do pisania po dłuższej przerwie w 2013 . Czyli blog istnieje od października '12 .
 

11. Czytasz jakieś fanfiction? (jeżeli tak to jakie)? 
Ja: Nie 
Patrycja: Ja również 

 
 Nominuję:
 
1.http://pantofelekkk.blogspot.com/
2.palaania.blogspot.com
3.royal-princes.blogspot.com
4.http://want-cant-must.blogspot.com/
5.http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/
6.bejbuss.blogspot.com
 
Pytania:
 
1. Jeśli miałabyś spędzić jeden dzień w serialu, to jaki serial byś wybrała?
2. Wolisz najpierw przeczytać książkę, czy obejrzeć film, na podstawie której powstał?
3. Czy masz swoją ulubioną bloggerke ? Jeśli tak, to kto to?
4. O czym jest Twój blog?
5. Mając możliwość przeniesienia się w czasie: sto lat wstecz lub sto lat w przyszłość, co byś wybrała?
6. Co skłoniło cię do pisania bloga?
7. Jesteś pesymistką/realistką czy optymistką ?
8. Jedna rzecz, jaką w sobie lubisz i jedna, jaką chciałabyś zmienić.
9. Co najbardziej cię wkurza/ irytuje.
10. Post  z Twojego bloga , z którego jesteś najbardziej ''dumna''
11. Masz wsparcie u swoich rodziców// przyjaciół ?

I to na tyle dziś . Dziękuje i zapraszam do komentowania. Mam fajne dość pomysły na posty więc nie mogę się doczekać kolejnego postu . Pa!

20 komentarzy:

  1. ja mam pełno nominacji i jakoś nie mam kiedy zrobić LBA :(
    poza tym blog bardzo przypadł mi do gustu, będę wpadać częściej :)
    maarcixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejsze marzenie - bycie szczęśliwym.
    Czasami nie da się być tolerancyjnym.
    I tez uwielbiam HP.
    Ile razy miałam LBA, ale nie odpowiedziałam. xd
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje nominacji :) ciekawy pomysł by odpowiadać na pytania z koleżanką, pierwszy raz widzę coś takiego na blogu :) super!
    Pozdrawiam cieplutko myszko:*
    Ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje nominacji, fajnie że odpowiadałyście razem
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, fajny pomysł z tym ,że Twoja przyjaciółka powiedziała coś o sobie :-) Niestety ja do Harrego nigdy się nie przekonam :/ Choć cała moja rodzina pawa do niego ogromnym sercem. Film LOL też jest fajny, a Miley była tam normalna.

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam, Ada :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jeszcze jedno pytanko, sama robiłaś wygląd bloga? Czy ktoś Ci może pomagał, a jak tak to kto? Byłabym wdzięczna za odpowiedź, ponieważ poszukuję osoby która ma talent do takich rzeczy na gwałt :-)

    Jeszcze raz pozdrawiam, Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd robiła mi Oliwia z bloga : http://pisany-z-pasji.blogspot.com/

      Usuń
  7. Świetne odpowiedzi ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/ zapraszam na mały konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  8. Właściwie na większość pytań odpowiedziałabym podobnie

    kcimi.blogspot.com <- obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie robić LBA z przyjaciółką :)
    Zapraszam do siebie, miło by było gdybyś zostawiła po sobie ślad, będę wdzięczna! :))
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Również brałam w tym udział :*
    Cudowne odpowiedzi kochana :*
    Zapraszam do siebie :*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy blog i ładne zdjęcia! ♥ Podoba mi się :) Ja zapraszam Cie do siebie i zachęcam do obserwacji oraz kliknięcia "Lubię to!" jeśli Ci się oczywiście spodoba! Dzięki :)
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję nominacji :)

    dariaa-blog.blogspot.com ----> Zaobserwuj! ♥ Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny nagłówek.
    Obserujemy? Ja juz obseruje licze na rewanż :)
    http://paulik16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mega fajne odpowiedzi :d obserwujemy?
    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne odpowiedzi :)
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcie, ciekawe odpowiedzi i jeszcze lepsze zadane przez ciebie pytania. ;)

    Zapraszam do mnie: www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję nominacji ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.