sobota, 15 sierpnia 2015

Jak sie obchodzić z wrażeniem obgadywania?

Witajcie!
Nie trudno zauważyć nowy wygląd bloga . Dla mnie jest genialnie ! Poprosiłam wczoraj koleżankę Oliwię , czy nie mogłaby mi zrobić wyglądu . Jej odpowiedź brzmiała Tak, ale nie była pewna na kiedy go zrobi. Byłam pewna , że w ten weekend nowy wygląd się nie pojawi.
Jednak dziś weszłam na bloga i zobaczyłam nowiutki desing . Ucieszyłam się , że tak szybko jej się udało to zrobić . Oczywiście zapraszam do niej Pisany z pasją - klik ! .


Przechodząc do dzisiejszego postu : Jak sie obchodzić z wrażeniem obgadywania?
Czyli coś po mojemu , haha
No zapewne , każdy z was przechodził taki okres w szkole podstawowej czy nawet przechodzi go niedawno , w szkole .Wydaje nam się , że wszyscy się od Ciebie odwrócili. Czy ciągle masz wrażenie , że Cię inni obgadują .
Ja sama kiedyś miałam taki okres . Wydawało mi się , że każdemu przeszkadzam , co się nie odwrócę każdy mnie obgaduje. Co prawda nie wiem czy to była prawda , ale miałam nadzieję ,  że to tylko moja wyobraźnia tak działa. Wchodząc do szkoły chciałam jak najszybciej przetrać te lekcje i wrócić do domu. Gdzie mogłam spokojnie przemyśleć wszystko. Pogadać z mamą o tym o się dzieje.
I to jest taka pierwsza rada, jeśli macie takie wrażenia, czy pewność , że coś ktoś złego mówi na Twój temat poprostu pogadaj o tym z kimś bliskim . Jeśli boisz się opowiedzieć o swoich odczuciach przyjaciółce to opowiedz o tym rodzicom , a może siostrze ?


Dużo osób mówi , czy udostępnia obrazki z napisami : Mam gdzieś co myślą o mnie inni. Czy mnie obgadują. Nie interesuje mnie to. Czy coś w tym stylu , a tak naprawdę gdzie się to coś czuje . Jak ktoś ci powie jesteś gruba (choć tak nie powinien! I wiedz , że i tak jesteś ładna ) To to nie 'wpuszczasz prawym uchem , a wypuszczasz lewym ' . To jednak gdzieś w Tobie siedzi .


Tak samo jak czujesz, że ktoś Cię jednak obgaduje lub robi to przy Tobie. Podejdź to tej osoby spytaj o co chodzi , czemu Cię ciągle obrabia za plecami. Może coś pomorze. Po prostu osoby, które obgadują Cię i to po chamsku to nie ma na co na nich tracić czasu.


Ja jednak takie osoby omijam szerokim łukiem i czekam aż jej się znudzi . Oczywiście ja nie jestem ideałem i zdarzały mi się sytuacje, że o kimś rozmawiałam , ale staram się zmienić pod tym względem .
Co o tym myślicie? Może jakieś pomysły czy rady dla takich osób?

23 komentarze:

  1. Śliczny wygląd!
    zapraszam do mnie http://namelesskin.blogspot.com/ może obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny posty. Ja mówię: rób swoje a odpowiedni ludzie się znajdą ;)
    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To rzecz normalna i juz na pewno kazdy sie przyzwyczaił :3 Pozdrawiam i Zapraszam http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie przejmuję się jak ktoś mnie obmawia, bo wiem, że ludzie mówią po to żeby mówić ;)
    Szczególnie my dziewczyny doprowadzamy w swoim towarzystwie do różnych niemiłych sytuacji i jest nam wszystkim potem głupio, bo każda na tym źle wyszła.
    przygody-mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie gadali, gadają i będą gadać. Trzeba to po prostu olać i iść dalej :) W wolnej chwili zapraszam: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sama przeżyłam w gimnazjum wyśmiewanie na mój temat,ponieważ mam rozszczep podniebienia i mówię przez nos i trochę nie wyraźnie jednak teraz zrozumialam ,ze nie ma sensu zalamywac sie z tego powodu. Ważne,że mam swoich znajomych a hejterzy są byli i będą.

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Raz zwróciłam uwagę jednej dziewczynie, która mnie obgadywała i nagle okazało się że nic o mnie nie gadała, a prawda była całkiem inna bo jednak obgadywała mnie,haha.
    Szkoda że nie mają odwagi podejść i powiedzieć to prosto w twarz :)
    Obserwuję! :*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uprzejmie informuje, iż zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Zapraszam na mojego bloga - tam znajdziesz wszystkie informacje dotyczące nominacji.
    http://smilewillbefine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mądry post, też mam nieciekawe wspomnienia za sobą, ale staram się o nich nie mysleć :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny i ciekawy post <3
    cudne zdj <3
    Zapraszam do mnie na KONKURS :) do wygrania dowolny ciuszek ze sklepu znu.com:)
    buziaki!
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochani ! Dziękuję wam wszystkim za miłe i szczere komentarze ! 😍 Jesteście najlepsi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też omijam takie osoby z daleka ...
    Śliczny nowy wygląd bloga ! ♥

    Pozdrawiam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie zwracam uwagi na to czy ktoś mnie obgaduje. Ale smutne jest to, że ktoś kto był dla nas kiedyś bardzo bliski z dnia na dzień staje się dla nas kimś obcym i zaczyna o nas gadać :P

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawie piszesz, oby tak dalej :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie nawidzę tego uczucia, kiedy wydaje mi się, że jestem obgadywana! Ciągle to we mnie siedzi i nie chce wyjść! Mądrze piszesz!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ludzie i tak będą gadać ;p

    serdecznie zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne! Mi to sie przyda, bo niestety moje koleżanki są tym typem ludzi, który nie przeżyje bez obdgadywania :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.