wtorek, 11 sierpnia 2015

Hej ! Cześć i Czołem !

Hej ! Cześć i Czołem !


  Kochani dziś mam dla was troszkę zdjęć . Przeróżne zdjęcia : teksty , zdjęcia mojego podwórka. Niektórzy zauważyli już pewnie , że w niedziele pojawił się wpis Q&A , ale go usunęłam i zabrałam się do robienia zdjęć na taki oto wpis .
 A omijając temat , wy także zauważyliście, że dostaliśmy darmowy bilet na Sahare? Sahara czyli pustynia . Jest na dworze tak gorąco i duszno , że nie daje się wytrzymać . Dajecie sobie rade? Pamiętajcie , ze trzeba pić dużo wody, hyhy.
  Jeśli macie jakiś pomysł na filmik to służcie radą w komentarzu wszystkie pomysły zapisujcie , dzięki .





























  

  

Klik   ;c - To na tyle Pa! :*

17 komentarzy:

  1. Ale fajne zdjecia ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post! Oj tak.. cały czas gorąco, jutro jadę nad morze więc mam nadzieję, że pogoda się utrzyma! Słodki piesek ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia i ciekawy pomysł na post ;) Strasznie gorącoo, u mnie temperatura nie spada poniżej 30 stopni! W wolnej chwili zapraszam: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie slodkie pieski!
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety strasznie gorąco :P ładne zdjęcia :D


    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w ostatnim poście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia. Ja w takie upały jakoś daje rady choć czasami sa takie dni ,że bardzo źle się czuje.

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest naprawde mega goraco a ja jeszcze w miescie mieszkam i to nie malym, ale jestem ogolnie zadowolona bo w Holandii nie ma takich stopni a teraz poki na tydzien w polsce jestem, opalam sie. ( Nadal licze ze mi wlosy sie rozjasnia).

    Zapraszam na mojego bloga; http://vframlii.blogspot.com/2015/08/wielki-powrot.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham tą piosenkę <3

    Zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. słodkie psiaki aw.
    pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam piosenke Jeremiego <3 xxx

    Zapraszam na nowy post! Jeśli się spodoba skomentujcie i zaobserwujcie bloga! BUZIAAK <3 xxx
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie dostaliśmy wszyscy darmowe bilet haha :) Lubię tą piosenkę!

    pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik)♡

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.