sobota, 1 sierpnia 2015

Doskonałe niedoskonałości

Marzenia nigdy się nie spełnią,  kiedy przes­ta­je się w nie wierzyć.

Cześć!
Mamy wkońcu sobotę . Post - Te doskonałe niedoskonałości . Mam ładną pogodę , dobry humor z czego się cieszę. Zabieram się za pisanie , dopóki mam natchnienie , haha .

Doskonałe , niedoskonałości Czyli post o mnie. 2 ''rzeczy'', które mi się we mnie podobają  i 2 ''rzeczy'' , które za bardzo mi się nie podobają. Pomysł wzięłam z kanału dziewczyny na YouTube . Zaczynamy !





1.Pierwszą taką ''rzeczą'' , która mi się we mnie podoba to moje włosy.  Z natury proste w kolorze blond i dość długie. Wczoraj je podcinałam więc są krótsze . Nie używam zazwyczaj odżywek . Nie prostuje ich codziennie .

2.Drugą rzeczą będzie jedna z moich cech charakteru . Jestem osoba , która lubi się śmiać . Mogę zacząć się śmiać w każdej chwili . Jak się mi coś przypomni śmiesznego . Haha . Do tych doskonałości dodaje moje pozytywne  nastawienie do prawie wszystkiego .


1.Coś co ostatnio się pojawiło na mojej nodze. Nie podoba mi się i zaliczam to do tych 2 ''rzeczy'' , które mi się nie podobają. Tak.. Mam ją od początku lipca . Kilka lub kilkanaście osób już mówiło mi , że zostanie ślad na zawsze. Będąc na koloniach oparzyłam się o rurę wydechową motoru. Ta rana się goiła  i paskudziła. Dziś już jest tylko koloru różowego . Taki plac na łydce . Zaliczam go do minusów /

Na początku

2.Sucha skóra rąk . Kiedy nadchodzi schłodzenie klimatu moje ręce , a właściwie skóra na rękach staje się sucha. W tej chwili ręce wyglądają dobrze ,ale  w tamtych okresach nie wygląda to ładnie. Trzeba smarować ją różnymi tłustymi kremami . Smarować do codzennie aż skóra stanie się normalna.



To na tyle ! Jeśli macie ochotę lub brak pomysłu na post  zachęcam do stworzenia takiego. Jak to ja dziś dla was napisałam . W komentarzach podzielcie się waszymi plusami i minusami c:
Dzięki za przeczytanie i odwiedzenie bloga . Pa!

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na post jest świetny i gdy nie będę miała weny na pewno skorzystam i przy okazji polecę twojego bloga ;)

    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się pomysł z tymi plusami i minusami. Bardzo współczuję oparzenia się w nogę. Pewnie strasznie bolało. Co do mnie to w do plusów mogłabym zaliczyć również włosy, które naprawdę bardzo lubię. W przeciwieństwie do Ciebie, ostatnio obcięłam je do ramion i... lubię je jeszcze bardziej niż wcześniej (Ps. Teraz mam zamiar zmienić kolor na platynę) Do plusów zaliczyć mogę również skłonność do dużej pomocy innym. Udzielam się w wielu wolontariatach i fundacjach, między innymi w domu dziecka. Do minusów zaś zaliczam wszystkie blizny na moim ciele, a jet ich dość dużo. ( przede wszystkim przez to, że jestem okropną ciapą) I jeszcze jednym minusem moim jest branie wszystkie zbyt bardzo do siebie. Jak bardzo chciałabym z tego "wyrosnąć". Pozdrawiam. :)
    http://iwillalwaysloveyou-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi, że się poparzyłaś, ale uwierz, że to nic takiego. Większość ludzi nawet na to nigdy nie zwróci uwagi, wypadki chodzą po ludziach. Będzie dobrze!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Mile widziane wszelkie komentarze i obserwacje. W miarę możliwości się odwdzięczam :)
    + czy mogę prosić o klikanie w linki z ostatniego postu? Dziękuję! http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam tak z suchą skórą rąk ;) w zimie wyglądają okropnie i ciągle muszę je smarować kremem :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post 😁 powodzenia dalej w blokowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.