wtorek, 21 lipca 2015

Sweethearts of the week.

 Mówimy „Chcieć to móc”, mając na myśli to, że jeśli ktoś czegoś naprawdę chce, to osiągnie to.

Cześć !

Ostatnie dni mijają mi dobrze . Mam nadzieję , że wam też . Wkońcu są wakacje. Spodziewaliście się pewnie postu o tym co można robić w wakacje. Stwierdziłam , że już są na blogach te pomysły na nudę więc kolejny wam jest zbędny.
Postanowiłam , że dziś zrobię ulubieńców miesiąca. Dlaczego? Poprostu chcę się z wami podzielić tym co mi się spodobało czy posmakowało . Dawno nie było ulubieńców , co trzeba nadrobić, haha.
Już niedługo zapraszam na post : Te doskonałe , niedoskonałości .  O co chodzi? Dowiecie się już nie długo. haha . Pomysł z kanału dziewczyny na Yt .
Teraz zapraszam na ulubieńców . Nie będzie ich zdjęć , przepraszam za to. Telefon mi się ze zdjęć, muzyki, filmików oczyścił.





1.Jedzenie 

Lody ! No nikt się nie oprze w upalne dni , kupić sobie loda. Z tego tygodnia są to rożki o smaku waniliowym .,
Tosty ! Haha, tosty zapiekane z serem są pyszne. Ostatnio je zajadam na śniadanie.
Płatki kukurydziane!  Same, na sucho są pyszne. Do tego herbata i mogę oglądać w piątek Harrego Pottera.


2.Napoje

Herbata minutka ! Niby lato, ale chłodnych dni nie brak. W te dni warto zaopatrzeć się w szklankę ciepłej herbaty. Ja lubię też na wieczór wypić.
Woda Żywiec zdrój! Mam tu na myśli wodę smakową (np.) Malina w zimnej wodzie kąpana. Ona jest dla mnie orzeźwiająca i pyszna.
Cappy ! Pyszny pomarańczowy smak. Dla mnie super.


3.Kosmetyk
Szampon do ciała - Miodowy , ''marki'' Lirene. Gęsty, ma ładny zapach , który się utrzymuje. Może nie jest to dobry produkt w kosmetykach , ale ja wam go polecam jako kosmetyk  haha



4.Emoji
Czyli te minki , co wysyłamy na portalach . Jeśli jestem na komputerze, to kopiuje je stąd klik
Haha , więc u mnie to będą te : 
                                 👌 ❤️‍ 😻




5.Piosenki
'




 6.Film - Lol



To tyle, co mi przychodzi do głowy. Korzystając z okazji, proszę o Lajkowania mojej strony na Facebook'u . KLIK . Umieszczam tam zdjęcia .  Dziękuje, bardzo mi zależy . Pa!



10 komentarzy:

  1. "Lol" mam ochotę go obejrzeć po raz kolejny ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,Mój blog-KLIK
    Jeśli masz czas i nie jest to zaden problem to proszę o kliknięcie w baner Dresslink,który jest u mnie na samym dole :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne zdjęcia! :)
    Piosenki są świetne ;))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Mileyy! Jesteś jej fanką (smiler) czy raczej lubisz tylko te piosenki z LOL'a?
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem jej fanką :) Lubie słuchać muzyki , poprostu niektóre jej piosenki są fajne i ich słucham . Tak, ta z LOL'a jest ładna . Dlatego jej słucham ostatnio.

      Usuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! Ja Miley uwielbiam :) A teraz mam ochotę po raz 100 obejrzeć LOL, haha. W wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: Mój Blog - klik! Zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja wiele z tych rzeczy tez uwielbiam, a film LOL znam na pamięć :D
    Pozdrawiam i zapraszam :*
    >mój blog KLIK<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i bardzo ładne zdjęcia :)

    Zaobserwowałam <3

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetni ulubieńcy. Muszę oglądnąć w końcu LOL :).
    Ostatnio też wpadła mi w ucho piosenka Bądź duży, kocham tosty :P
    Śliczne zdjęcia :)
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC?
    Zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania :*
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten film :) a lody na upały zawsze spoko! :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajni ulubiency ☺ Lody są bardzo pyszne 😀

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.