środa, 8 lipca 2015

Początki wakacji !

Witajcie kochani!
Jak zapewne zauważyliście , a nie jest trudno już pierwsze 2 tygodnie wakacji za nami. Ja te dni spędziłam w górach . Dokładniej to w Ochotnicy Dolnej , w pensjonacie ''Barnasiówka'' . Byłam tam na koloni. Oczywiście czas w tamtym miejscu spędziłam dobrze. Poznałam nowe , a co ważne fajne i miłe osoby .




Co robiliśmy przez te 10dni ?
* Chodziliśmy na spacery po okolicy
* Spędzaliśmy czas na pobliskim Orliku. Gdzie mieliśmy rozgrywające się zawody (np. w siatkówkę) . Z moją drużyną zajęliśmy 1 miejsce w meczu siatkówki
* Nie którzy oblewali się wodą nad potokiem
* Byliśmy w Zakopanym
* Kąpaliśmy się  na basenie - Aquapark w Zakopanym
* Spędziliśmy czas na Krupówkach przy ołtarzu .
* Odwiedzaliśmy różne malutkie kościółki (np. Kościół zabytkowy w Dębnie, św. Michała Archanioła )
* Jak i sanktuaria (np. w Ludźmierzu)
* Weszliśmy na szczyt Trzech Koron - Pieniny  (988 m n.p.m)
* Weszliśmy na szczyt (jeden z najwyższych w tamtej okolicy) Turbacz  (1310 m n.p.m)
* Spędzaliśmy wspólnie czas podczas ogniska
* Fajnie bawiąc się na dyskotekach
* Byliśmy na Festynie w Tylmanowej
  Gdzie oparzyłam sobie nogę rurą od motoru. Ślad / ranę mam nadal . Jak dla mnie Wygląda to okropnie.
* Słuchaliśmy koncertu Eleni
* Oglądaliśmy jak Jacek robił różne ''triki'' rowerem
* Mieliśmy chrzest na koloniste .
Panie malowały nas farbami . Piliśmy z zamkniętymi oczami , zrobione napoje, Pokrzywami dostawaliśmy po nogach (nie bolało) .
* Na koniec mieliśmy apel , gdzie dostawaliśmy nagrody i dyplomy.

























Zdjęcia nie są dobrej jakości . Jednak mam nadzieje, że się podobają. Wy jak spędziliście te dni ?

9 komentarzy:

  1. Zazdroszczę. Oj bardzo zazdroszczę takiej kolonii :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że dużo sie u Ciebie działo ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że wakacje świetnie mijają :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ja jadę na kolonię dopiero w sierpniu ! :)
    http://caroline369.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog i posty :) Zdjęcia też. :) Udanych wakacji !
    www.vennue-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia naprawdę fajne :) Widać, że wakacje dobrze mijają !
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili.
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  7. Super się bawiłaś :)
    http://ruczii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. domyślam się, jak świetnie musiałaś się tam bawić :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.