wtorek, 21 lipca 2015

Sweethearts of the week.

 Mówimy „Chcieć to móc”, mając na myśli to, że jeśli ktoś czegoś naprawdę chce, to osiągnie to.

Cześć !

Ostatnie dni mijają mi dobrze . Mam nadzieję , że wam też . Wkońcu są wakacje. Spodziewaliście się pewnie postu o tym co można robić w wakacje. Stwierdziłam , że już są na blogach te pomysły na nudę więc kolejny wam jest zbędny.
Postanowiłam , że dziś zrobię ulubieńców miesiąca. Dlaczego? Poprostu chcę się z wami podzielić tym co mi się spodobało czy posmakowało . Dawno nie było ulubieńców , co trzeba nadrobić, haha.
Już niedługo zapraszam na post : Te doskonałe , niedoskonałości .  O co chodzi? Dowiecie się już nie długo. haha . Pomysł z kanału dziewczyny na Yt .
Teraz zapraszam na ulubieńców . Nie będzie ich zdjęć , przepraszam za to. Telefon mi się ze zdjęć, muzyki, filmików oczyścił.

sobota, 11 lipca 2015

Siemka !



Pierwsza myśl wasza to pewnie : <<O post o piosenkach>>. Nie , dziś nie będzie listy muzycznej , czy ulubieńców. Tak będziemy zaczynać ,poprostu kolejne posty. Oczywiście pojawią się także i cytaty. Chodzi mi teraz o to, że na początku pisanego posta podzielę się z wami cytatem dnia, czy piosenką dnia. Tym samym jakoś wzbogace te posty.
Dziś mam dla was piosenkę , która mi się strasznie podoba. Leci mi w głowie od kilku dni.
We wtorek były moje urodziny i z tej okazji spotkałam się z koleżanką - Patrycją.

środa, 8 lipca 2015

Początki wakacji !

Witajcie kochani!
Jak zapewne zauważyliście , a nie jest trudno już pierwsze 2 tygodnie wakacji za nami. Ja te dni spędziłam w górach . Dokładniej to w Ochotnicy Dolnej , w pensjonacie ''Barnasiówka'' . Byłam tam na koloni. Oczywiście czas w tamtym miejscu spędziłam dobrze. Poznałam nowe , a co ważne fajne i miłe osoby .