sobota, 20 czerwca 2015

Witaj!


Miało być genialnie, a tak nie jest . Współpraca się nie udała, zero odpowiedzi . Jak dotąd nie odpowiedzieli to już pewnie nie odpowiedzą.
Filmik miał być z górą ilości zdjęć- nie ma, dlaczego? Aby było ciekawie choć troszkę musi być wstęp jakiś. Oczywiście nagrałam tyle tych wstępów, że miałam dość, a to zła jakość , pomyłki. I weź tu nagrywaj dalej , nie mając już natchnienia.
Posty miały być tematyczne , a jak na razie mi nie idzie , bo muszę w skrócie opisać co się dzieje. Nie chce wam tu ściemniać , dlatego to (wyżej) napisałam .
Teraz wam coś opowiem o dzisiejszym dniu.

Jak zapewne większość z was wie , że dziś odbywały się różne dni , chodzi mi tu o (np.) Dni Legionowa , Nasielska. Wraz z Patrycją i Alą pojechałyśmy na Dni Nasielska.
Pojechać , pojechałyśmy , ale trafiłyśmy na rozgrywki między drużynami (np. koszykówka) . Co nie zbyt nas interesowało . Więc wybrałyśmy się na lody , chodziłyśmy , śmiałyśmy się. Było fajnie . Szczególnie po powrocie poszłyśmy na skate park , gdzie grałyśmy z siatkówkę i nogę z chłopakami. Te głupie sytuacje były komicznie śmieszne. Co sprawiało , że nasz humor był coraz lepszy. Nagle zaczął padać deszcz, ale my takie wariaty, że zamiast się schować to i tak grałyśmy  i gadając o różnych rzeczach. Ok 3 godz . Potem zmęczone poszłyśmy jeszcze się przejść i tak zleciał nam dzień. Jutro spróbujemy dokończyć naszą podróż na Dni Nasielska . Mam nadzieję , że będzie jeszcze fajniej . Ma być koncert zespołu -  Ira .

Myślę , że was nie przynudzam, Wolicie czytać o takich dniach moich czy oglądać filmiki kiedy ja o opowiadam? Oczywiście jeśli wolicie filmiki to one by się pojawiały raz na miesiąc , albo i dwa . Pomyślę . Wasze propozycje i opinie o poście są mile widziane w komentarzu . Pa!


5 komentarzy:

  1. Nie martw się, czasem jak wszystko się tak psuje to potem jest już tylko lepiej, bo w końcu ile może być źle!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/06/zajecia-z-elementow-makijazu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Po każdej burzy wstanie słońce! Zawsze to sobie powtarzam i pomaga ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. z czasem będzie lepiej :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. będzie wszystko dobrze, musi być:)
    zapraszam do mnie na nowy post : http://xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. udanego koncertu ! Sama z chęcią bym na jakiś pojechała ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.