czwartek, 25 czerwca 2015

Wakacje!

Hejoo!!
Tak jak wiecie jutro zakończenie roku ! <<Jupi>>  ! Ja się cieszę. Jeszcze bardziej dlatego , że wyjeżdżam w góry na kolonie, a co się z tym wiążę? Nie będzie przez 2 kolejne soboty postów. Dlatego , postanowiłam dziś napisać tego posta .
Jakie macie plany na wakacje?





* Jak wspominałam, wyżej jadę na kolonie , już jutro w góry .
*Potem co będę robić to nie mam pojęcia.
*Pewnie będę się spotykała z koleżankami .
*Jeździła na truskawki , hyhy .
*Pobiegam od czasu do czasu .
*Spróbuje się opalić, równo hah
*Zrobić wam Vloga (na koloniach )
*Odwiedzić każde blogi , które skomentują posty ^^
*Dużo czasu spędzać na dworzu !

Tak , wiem ambitne plany.
Nie jestem osobą , która zawsze lubi sobie planować, czasem spontaniczne rzeczy są lepsze!


Też tak macie , że jak wyjeżdżacie , gdzie kolwiek to się wolicie pakować wcześniej jakiś dzień / dwa . Czy przed samym wyjazdem ? Ja lubię się spakować , tak naprawdę przygotować dzień , a nawet dwa wcześniej .
(Miałam dla was ten upragniony filmik z tymi  zdjęćmi . Za długo się ładuje .)
Pa! Bezpiecznych i fajnie spędzonych wakacji !!! 

8 komentarzy:

  1. Miłego wyjazdu!
    Post świetny! Przyjemnie się go czytało! Czekam na więcej!

    http://storiesofannem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam góry, nie ma niczego lepszego! Życzę Ci udanych wakacji i oczywiście żebyś miło spędziła czas na tej kolonii :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych wakacji, ja na swoje nie mam konkretnego planu
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. udanych wakacji! :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja byłam tylko raz w górach i jakoś strasznie mnie tam nie ciągnie ..

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę udanych i niezapomnianych wakacji! Ładne zdjęcia :*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłych wakacji ! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.