sobota, 6 czerwca 2015

Sweethearts month.

Witam !
Dziś z trudem wyszłam z łóżka. Nie dlatego, że jestem śpiochem , tylko wczoraj zachciało mi się opalać.
I zbierając truskawki (TAK truskawki ) opaliłam się . haha mało powiedziane spaliłam . Moja skóra nie jest  stworzona do opalania. Mam jasną karnację. Jak się opalam , a próbuje co roku , to słońce pada na moje ramiona, a po czym skóra mi schodzi . Wczoraj to mi nogę też łapnęło . 
Brzmi to dziwnie, ale tak jest. Noc była ... była.. i dobrze , że minęła. Nie mogłam spać, piekły mnie ręce, noga. Na szczęście miałam przy łóżku krem i on złagodził te pieczenie. Pierwszy raz tak miałam.
Raz jest gorąco, raz zimno.
A wy, już zaczęliście 'przygodę' z opalaniem ? I jak wam idzie?

No okey może mi przejdzie. Post dzisiejszy brzmi Sweethearts month czyli Ulubieńcy miesiąca.
Będzie ich troszkę . Zaczynajmy .

Jedzenie :




Coś z kosmetyków:



Emogji , Minki:











Piosenki :

 



Film :


Słowo :
            Zapytowywuje ( haha )

To tyle, co mi przychodzi do głowy. Mile widziane komentarze, odwdzięczam się . Pa!

8 komentarzy:

  1. Calkiem fajni ulubieńcy :D Ja w tym roku zepsułam moją opalenizne znaczy łądnie się opaliłam ale strasznie krzywo, czyli ramiona, nos i noi ale tylko z przodu. No i teraz pozostaje pytanie, jak ja to wyrównam :/
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetni ulubieńcy, film oglądałam już dawno i bardzo fajny :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten smak tymbarka,mój ulubiony!
    Świetni ulubieńcy :)

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne piosenki ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam mgiełki i tą piosenkę Sylwii :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, ja na szczęście mam ciemną karnacje więc opalanie sprawia mi tylko przyjemność. :) A tobie współczuję :(
    okejkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione emoji! :)

    http://zollysx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję, http://zollysx.blogspot.com/ ♥

      Usuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.