piątek, 12 czerwca 2015

Odświeżam .

Hejo !
 
Jak zapewne zauważyliście jest nowy wygląd, informacje i nazwa. Nie dlatego , że robię nowego bloga, tylko chciałam go odświeżyć. I myślę , że to się przyda.
Czemu taki wygląd?
Wygląd jak wygląd. Tutaj nie ma co dużo mówić. Po prostu nowy Design jest zrobiony przez Karoline - klik . Mam nadzieję, że się wam podoba. Zachęca jeszcze bardziej do odwiedzić niż poprzedni.

Czemu taka nazwa?
Gomisiek blog - Mango. Haha. Pierwsza myśl na nową nazwę bloga to był : Małgo . Koleżanka zaś zaproponowała mi nazwę Mango. W pierwszej chwili pojawił się śmiech , ale zastanowiłam się i stwierdziłam czemu nie. Dość nietypowa nazwa, ale fajna. I tak to z Gomiśka stałam się Mangową dziewczyną piszącą bloga.

Czy coś się zmieni z postami ?
Tak naprawdę to nie. Tak jak wcześniej będą posty tematyczne, life-stylowe , pojawi się filmik w wakacje.
Wcześniejszych postów nie usuwam , bo jak mówiłam blog tylko z wyglądu odświeżam .
Posty będą się pojawiały się regularnie . W soboty , co tydzień. W tygodniu zaś będę robiła zdjęcia, które wam potem pokarzę.

Co z współpracą?
Spróbuję współpracę z Born Pretty Store. Większość pewnie z was uważa, że zaczyna się współpracę aby dostawać przesyłki. Fajnie jest dostać , zapewne, ale mi nie chodzi tylko o to, aby tego mojego skromnego hah bloga trochę ruszyć do przodu. Jeszcze dziś zobaczę co się da zrobić.

Tak , to są moje plany na wakacje , jeśli chodzi o bloga. Jak narazie to plany, a czy one się zrealizują to nie wiem. Napewno zrealizowany jest pierwszy punk - Odświeżyć bloga. Wygląd nowy i nazwa jest . Co o tym myślicie?
Zapraszam na kolejny post , który będzie za tydzień . Pa!





20 komentarzy:

  1. Świetne plany :) Z tą współpracą to masz rację, warto urozmaicić swojego bloga,a jak ma się okazję to czemu by nie skorzystać :)
    Pomożesz mi? :) Ja zawsze pomagam i jak będziesz potrzebować kliknięć to zawsze do mnie możesz się zgłosić :)
    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami trochę zmian się przyda! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog, śliczne zdjęcie i wystrój.

    Zapraszam na mojego: wikiandmarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za kliknięcia :)
    Pytałaś o obserwację, ja już dawno obserwuję i czekam na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zabieram za zmianę wyglądu i nadal coś nie mogę :")


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zielono! super zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny design bloga ! :)
    Ja już obserwuję ;)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia w rozwijaniu bloga!
    http://colorful-tiger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już :^) czekam na uczciwy rewanż. crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny blog, powodzenia ;*
    co powiesz na obserwację? daj znać u mnie
    + będę wdzięczna jeśli poklikasz w linki w tym poście:
    http://matiaga.blogspot.com/2015/06/cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Te okulary cięzko dobrać do twarzy ;) Mam nadzieje że uda znaleźć Ci się odpowiednie :) - dotyczy Twojeo komentarza na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog :). Pozdrawiam!

    Bardzo proszę o kliknięcie, w linki, w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladny wyglad ja ostatnio zaczelam wspolprace w bps jesli chcesz sie czegos dowiedziec, zapraszam na mojego bloga ;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Napisz coś więcej o współpracy z Born Pretty Store.:-) Jestem ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny wygląd ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie tutaj u Ciebie :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :) Będzie mi również miło jeżeli poklikasz w linki w ostatnim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fakttycznie blog wyglada ciekawie :)
    moze wspolna obserwacja?
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nowy wygląd bloga bardzo mi się podoba :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. trzymam kciuki aby blog się rozwijał ;)
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zmiaaany suuper :) Każdy potzrbuje zmian, tak samo blo też trzeba odświeżyc. Wiem coś na ten temat, ponieważ u mnie też baaardzo duże zmiany :( takadziwnaja.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.