środa, 3 czerwca 2015

Bieganko?

Hej !
Jakiś czas temu wpadłam na genialny pomysł, haha z bieganiem. Tak ... zbierałam się przed długi czas, aż w końcu pomyślałam po co to przekładać. I czekać do wakacji? Jest jakaś różnica jednak czy zacznę dziś czy za miesiąc. No i tak do dziś w w wolnej chwili biegam ''tu i tam'', jak narazie nie widać żadnych efektów i nie dziwie się , oprócz czerwonej twarzy.
A wy kiedyś też mieliście taki okres, w którym chcieliście właśnie np. zacząć biegać . I mieliście nadzieje ,że coś to wam pomoże? Ja nie robię tego tylko i wyłącznie dla tego aby coś zrobić np. ze swoją kondycją , tylko z nudów. Mam wolny czas, nie wiem co porobić i zakładam buty , dresy czy spodenki i biegnę . Po kilka minut dziennie. Dziś mnie złapała '' kolka '' na co się wkurzyła , ale przeszło mi . Jutro się może nadrobi.



Przynudziłam was? Przekładałam ten post , aż w końcu go postanowiłam zrobić . Zdjęcia moje . Pa! 

8 komentarzy:

  1. Hah często miałam taką fazę "od jutra biegam" ale mój słomiany zapał mi na to nie pozwalał i tym sposobem do dzisiaj jeszcze nie zaczęłam ;___;
    http://truskawkowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tak,że chce biegać ale nigdy mi się nie chce zacząć XD

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja biegam regularnie trzy razy w tygodniu <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie biegam, nigdy w sumie nie biegałam, wolę jeździć na rowerze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak biegam i to na czczo rano :3
    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, ja też czasem biegam:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jakoś zawsze chcę pobiegać, ale nigdy mi to nie wychodzi ;/

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zamierzam zacząć biegać, bo moja kondycja jest słaba :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.