czwartek, 25 czerwca 2015

Wakacje!

Hejoo!!
Tak jak wiecie jutro zakończenie roku ! <<Jupi>>  ! Ja się cieszę. Jeszcze bardziej dlatego , że wyjeżdżam w góry na kolonie, a co się z tym wiążę? Nie będzie przez 2 kolejne soboty postów. Dlatego , postanowiłam dziś napisać tego posta .
Jakie macie plany na wakacje?


sobota, 20 czerwca 2015

Witaj!


Miało być genialnie, a tak nie jest . Współpraca się nie udała, zero odpowiedzi . Jak dotąd nie odpowiedzieli to już pewnie nie odpowiedzą.
Filmik miał być z górą ilości zdjęć- nie ma, dlaczego? Aby było ciekawie choć troszkę musi być wstęp jakiś. Oczywiście nagrałam tyle tych wstępów, że miałam dość, a to zła jakość , pomyłki. I weź tu nagrywaj dalej , nie mając już natchnienia.
Posty miały być tematyczne , a jak na razie mi nie idzie , bo muszę w skrócie opisać co się dzieje. Nie chce wam tu ściemniać , dlatego to (wyżej) napisałam .
Teraz wam coś opowiem o dzisiejszym dniu.

Jak zapewne większość z was wie , że dziś odbywały się różne dni , chodzi mi tu o (np.) Dni Legionowa , Nasielska. Wraz z Patrycją i Alą pojechałyśmy na Dni Nasielska.
Pojechać , pojechałyśmy , ale trafiłyśmy na rozgrywki między drużynami (np. koszykówka) . Co nie zbyt nas interesowało . Więc wybrałyśmy się na lody , chodziłyśmy , śmiałyśmy się. Było fajnie . Szczególnie po powrocie poszłyśmy na skate park , gdzie grałyśmy z siatkówkę i nogę z chłopakami. Te głupie sytuacje były komicznie śmieszne. Co sprawiało , że nasz humor był coraz lepszy. Nagle zaczął padać deszcz, ale my takie wariaty, że zamiast się schować to i tak grałyśmy  i gadając o różnych rzeczach. Ok 3 godz . Potem zmęczone poszłyśmy jeszcze się przejść i tak zleciał nam dzień. Jutro spróbujemy dokończyć naszą podróż na Dni Nasielska . Mam nadzieję , że będzie jeszcze fajniej . Ma być koncert zespołu -  Ira .

Myślę , że was nie przynudzam, Wolicie czytać o takich dniach moich czy oglądać filmiki kiedy ja o opowiadam? Oczywiście jeśli wolicie filmiki to one by się pojawiały raz na miesiąc , albo i dwa . Pomyślę . Wasze propozycje i opinie o poście są mile widziane w komentarzu . Pa!


piątek, 12 czerwca 2015

Odświeżam .

Hejo !
 
Jak zapewne zauważyliście jest nowy wygląd, informacje i nazwa. Nie dlatego , że robię nowego bloga, tylko chciałam go odświeżyć. I myślę , że to się przyda.
Czemu taki wygląd?
Wygląd jak wygląd. Tutaj nie ma co dużo mówić. Po prostu nowy Design jest zrobiony przez Karoline - klik . Mam nadzieję, że się wam podoba. Zachęca jeszcze bardziej do odwiedzić niż poprzedni.

Czemu taka nazwa?
Gomisiek blog - Mango. Haha. Pierwsza myśl na nową nazwę bloga to był : Małgo . Koleżanka zaś zaproponowała mi nazwę Mango. W pierwszej chwili pojawił się śmiech , ale zastanowiłam się i stwierdziłam czemu nie. Dość nietypowa nazwa, ale fajna. I tak to z Gomiśka stałam się Mangową dziewczyną piszącą bloga.

Czy coś się zmieni z postami ?
Tak naprawdę to nie. Tak jak wcześniej będą posty tematyczne, life-stylowe , pojawi się filmik w wakacje.
Wcześniejszych postów nie usuwam , bo jak mówiłam blog tylko z wyglądu odświeżam .
Posty będą się pojawiały się regularnie . W soboty , co tydzień. W tygodniu zaś będę robiła zdjęcia, które wam potem pokarzę.

Co z współpracą?
Spróbuję współpracę z Born Pretty Store. Większość pewnie z was uważa, że zaczyna się współpracę aby dostawać przesyłki. Fajnie jest dostać , zapewne, ale mi nie chodzi tylko o to, aby tego mojego skromnego hah bloga trochę ruszyć do przodu. Jeszcze dziś zobaczę co się da zrobić.

Tak , to są moje plany na wakacje , jeśli chodzi o bloga. Jak narazie to plany, a czy one się zrealizują to nie wiem. Napewno zrealizowany jest pierwszy punk - Odświeżyć bloga. Wygląd nowy i nazwa jest . Co o tym myślicie?
Zapraszam na kolejny post , który będzie za tydzień . Pa!





sobota, 6 czerwca 2015

Sweethearts month.

Witam !
Dziś z trudem wyszłam z łóżka. Nie dlatego, że jestem śpiochem , tylko wczoraj zachciało mi się opalać.
I zbierając truskawki (TAK truskawki ) opaliłam się . haha mało powiedziane spaliłam . Moja skóra nie jest  stworzona do opalania. Mam jasną karnację. Jak się opalam , a próbuje co roku , to słońce pada na moje ramiona, a po czym skóra mi schodzi . Wczoraj to mi nogę też łapnęło . 
Brzmi to dziwnie, ale tak jest. Noc była ... była.. i dobrze , że minęła. Nie mogłam spać, piekły mnie ręce, noga. Na szczęście miałam przy łóżku krem i on złagodził te pieczenie. Pierwszy raz tak miałam.
Raz jest gorąco, raz zimno.
A wy, już zaczęliście 'przygodę' z opalaniem ? I jak wam idzie?

No okey może mi przejdzie. Post dzisiejszy brzmi Sweethearts month czyli Ulubieńcy miesiąca.
Będzie ich troszkę . Zaczynajmy .

Jedzenie :




Coś z kosmetyków:



Emogji , Minki:











Piosenki :

 



Film :


Słowo :
            Zapytowywuje ( haha )

To tyle, co mi przychodzi do głowy. Mile widziane komentarze, odwdzięczam się . Pa!

środa, 3 czerwca 2015

Bieganko?

Hej !
Jakiś czas temu wpadłam na genialny pomysł, haha z bieganiem. Tak ... zbierałam się przed długi czas, aż w końcu pomyślałam po co to przekładać. I czekać do wakacji? Jest jakaś różnica jednak czy zacznę dziś czy za miesiąc. No i tak do dziś w w wolnej chwili biegam ''tu i tam'', jak narazie nie widać żadnych efektów i nie dziwie się , oprócz czerwonej twarzy.
A wy kiedyś też mieliście taki okres, w którym chcieliście właśnie np. zacząć biegać . I mieliście nadzieje ,że coś to wam pomoże? Ja nie robię tego tylko i wyłącznie dla tego aby coś zrobić np. ze swoją kondycją , tylko z nudów. Mam wolny czas, nie wiem co porobić i zakładam buty , dresy czy spodenki i biegnę . Po kilka minut dziennie. Dziś mnie złapała '' kolka '' na co się wkurzyła , ale przeszło mi . Jutro się może nadrobi.



Przynudziłam was? Przekładałam ten post , aż w końcu go postanowiłam zrobić . Zdjęcia moje . Pa!