niedziela, 31 maja 2015

Wejdź, a się dowiesz

Witam ! Co słychać? Jak mija niedzielne popołudnie ?
 U mnie nic specjalnego , pogoda ładna , humor jak narazie mam okey. Zobaczymy co będzie dalej.
Jutro u mnie w szkole jest organizowany Dzień Dziecka. Może i mam już te 14 lat, ale to zawsze coś fajnego. Luźny dzień w szkole , zawody , kiełbaski ,  lody , wata , popcorn ... Jeszcze bardziej odczuwamy , że te wakacje już niedługo. Nie mogę się doczekać.

Dzisiejszy post pt. Pytania . Post to ''Wejdź , a się dowiesz'' . Trochę dziwny , ale zachęcający (chyba) , dowiecie się troszkę. Odpowiem na nie , oczywiście , ale tak jak ja to robię. Czyli odpowiedzi na zdjęciach. Aby nie było tak nudno . Zapraszam!
















Odpowiedzi na tych obrazkach robiłam sama.  Jeśli drażniły was tła do nich i te minki to przepraszam ! Dziękuje za każde pytanie . Jak się podobał  post ?  Pa!

7 komentarzy:

  1. Super post! Wiele się dowiedziałam ! Ja robię zdj. nikonem ( także cyfrówką)
    Jedna rada mogłabyś ograniczyć minki tak jak wspomniałaś, troszeczkę drażnią :)
    http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę podziwiam Cię, jak lubisz sprzątać hahah.
    Też uwielbiam szczeniaki!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. super odpowiedzi, można się czegos o tobie dowiedzieć :)
    +obserwujemy?♥
    siwusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za odpowiedzenie na moje pytania :) też lubię tą piosenkę :) zapraszam do mnie, jesteś mile widzian :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowoo z tymi pytaniami na tle ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. takie posty są bardzo fajne, bo można się dowiedzieć co nie co o drugiej osobie :)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.