poniedziałek, 4 maja 2015

^^

Hei.
   Co tam u was? Jak w szkole?
U mnie no narazie al sobie. No , ale nie narzekam . Dziś usłyszałam , że się coś ze mną ostatnio dzieje  :) . W zasadzie to ja sama nie wiem co jest. Poprostu mam wrażenie , że jest ok , a wychodzi inaczej. Mam nadzieje, że to przejściowe tylko.
    Cieszę się jednak, ponieważ za ok.  miesiąc wakacje. Zapewne niektórzy z was już liczyli dni do końca szkoły. Macie jakieś plany na wakacje? A może jeszcze macie podręczniki przed sobą i uczycie się? Ja jakieś plany mam , ale nie są one pewne.
    A co do bloga to dziękuje za ok. 6 tys. wyświetleń i 118 obserwatorów. Za te wszystkie komentarze! W wakacje będzie więcej czasu i posty będą ciekawsze . Mimo to myślę , że was nie przynudzam.
Chcielibyście więcej postów typu lifestyle czy postów tematycznych  ?
Pa!
hyhy ^^ 

   

8 komentarzy:

  1. Ja mam jeszcze wolne, bo matury:) Co do wakacji mam na razie tylko pewny jeden dzień i to 25 sierpień haha :) pozdrawiam:)
    bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę, że wakacje już tak blisko!

    Chciałabym zrobić w najbliższym poście Q&A, więc może masz jakieś pytania dla mnie? Jeśli tak to zadaj je pod najnowszym postem. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę znaleźć pracę na wakacje :)

    Zapraszam do siebie
    1000in1blogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. już też zaczynam planować wakacje <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz mam wolne, bo matury. A niestety po nim tak duużo nauki :( już czekam na te wakacje, dla samego odpoczynku, bo planów nie mam ;)

    http://po-prostu-karola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! :) gratulujemy tylu obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy post :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam posty tematyczne i takie właśnie bym chciała :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.