poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Witam !
Zapewne was to zdziwi , że nowe posty są ostatnio dość często .
Zdaje sobie sprawę , że to jest dla nie których nudne, dla innych spoko. Ja nie chce tak dodawać co dziennie postów, bo przyjdą dni w których w ogóle ich nie będzie.
Jednak, nachodzi mnie tzw. wena do pisania. hyhy.
Teraz posty będą się rzadziej pojawiać, ale bez długich bardzo przerw/
Mam już pytania do filmiku pt. ''20 pytań których nikt nie zadaje'' . Są to pomieszane pytania  . Mam nadzieje, że wypali, ponieważ mój arat nie chce z laptopem współpracować. Nie wyczytuje go.





Hyhy. I tak . Jeśli ktoś myśli nad zmianą wyglądu bloga , polecam wam ją - Oliwie. Robi ładne nagłówki i jak mówi ma doświadczenie. Pomogła mi. Myślę , że wam też pomoże. To zapraszam do niej : Blog - klik .
Pa!

6 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia wybrałaś ;)
    http://truskawkowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością czekam na filmik ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, czekam na filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że uda CI się wgrać filmik :)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. *pomoże powinno być ;) mam nadzieję, że uda Ci się ogarnąć ten filmik :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.