środa, 29 kwietnia 2015

Muzyka ^^



Dzień dobry!
  A właściwie dla kogo dobry, dla tego dobry. Tak, dziś humor mój nie jest taki jak zazwyczaj. Trochę taka jestem inna ^^ , ale nie ma to dużego znaczenia :) . Wy też pewnie mieliście zły dni, to wiecie jak to jest mniej więcej .
   W szkole lepiej nie było , nie mogłam się skupić miałam wrażenie , że dobrze myślę a było inaczej. No , ale postanowiłam , że się nie będę przejmować innymi i będę robić tak jak zawsze ^^ . Ale i tak , tak nie będzie . Jasne , że przejmuję się zdaniem innych o mnie. No, ale będę to olewać .
'' Uznajmy , że tak będzie ''
Jak jestem taka przygnębiona, czy jak kto woli to nazwać , lubię słuchać muzyki. Nie tylko, ale głównie to muzyka tak działa odprężająco , hyhy ^^ . Zgadzam się , że jak jesteśmy smutni i słuchamy smutnej muzyki , to stajemy się bardziej smutni. No ale przejdźmy do postu, dziś mam dla was  trochę muzyki na kwiecień , słuchanej przeze mnie w tym miesiącu . :) Zapraszam !




































Co wy lubicie robić kiedy jesteście smutni?
Też wam się podobają te piosenki? A może wy macie jakieś inne utwory ulubione? Pa!

7 komentarzy:

  1. All of Me to ostatnio moja ulubiona piosenka. Codziennie ją śpiewam :D
    Złe dni zawsze dopadają mnie tuż przed okresem i pozabijałabym wszystkich :D

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jak jestem smutna bardzo lubię słuchać muzyki ;) Z twoich propozycji bardzo lubię love life :D
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam słuchać muzyki ;) Pozdrawiam
    http://caroline369.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham słuchać muzyki, ale raczej wole inne gatunki niż ty :))

    http://x1902x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham muzykę <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki właśnie jestem smutna, ale twoje piosenki stawiają mnie na nogi :) takadziwnaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.