czwartek, 2 kwietnia 2015

Odpowiedzi & ogół.

Hejka !
 Co u was słychać ?Mam nadzieję , że wszystko w najlepszym porządku . U mnie jest Ok :) . Próbuje się z nikim nie kłócić. I chyba dobrze mi idzie. A jeśli już ktoś z niewiadomych (dla mnie ) powodów się obraża , olewam to. Nie będę się narzucać Hyhy ^^ .
   Dziś Wielki  Czwartek ! Niektórzy z was pewnie poszli do Kościoła? Ja niestety nie. Postaram się pójść w Sobotę na tzw. Czuwanie . :) No, a gdzie spędzacie Wielkanoc? Macie plany?

 A wracając do tematu:
Mamy już 59 post na tym blogu . Może to i mało , ale dla mnie to dużo ! W poprzednim poście prosiłam o pytania. Miałam na nie odpowiedzieć w formie filmiku. Ale nie miałam czym.
Tak więc odpowiem na  nie w innej formie. Zapraszam :



Zostały jeszcze 4 pytania. Chcę dłużej odpowiedzieć , dlatego w innej formie.

*Co skłoniło Ciebie do założenia bloga?
 - Nawet  nie wiem. Spodobało mi się jak moje koleżanki to robią. I tak wyszło jakoś. Zrobiony desing. Post za postem i tak do dziś jestem z wami ;).

*Co musi zawierać blog, żebyś go czytała?
 - Napewno brak takich jaskrawych kolorów. Nie lubię czytać postów na blogach dziewczyn co moją wszystko białe. Profesjonalistek. Wole blogi co zaczynają , czy są w średnio zaawansowanym momencie blogowania. Czemu? nie umiem odpowiedzieć na to ;) .

*Czy rodzina/przyjaciele wiedzą, że prowadzisz bloga? Co o nim myślą?
 - Przyjaciele tak. Rodzina? Coś kiedyś usłyszeli hyhy. A co myślą? Chyba jest Ok.

*Jest taki film, który Cię doprowadził do łez ?‎
 -Dużo jest takich. Za niedługo będzie taki w telewizji. Będę chciała o nim opowiedzieć wam. Niestety nie pamiętam tytułu. 

Dobra aby nie zanudzać . Koniec :* Mam nadzieję , że jest Ok. 
Zapraszam tu: 
Niedługo wybiorę 5 blogów co skomentują posty (tu) . Mi będzie pościk Top 5 blogów. 
 Pa! 




9 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi. + Ja spędzam w domu święta z rodziną. Powodzenia dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny post ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo się można dowiedzieć ;D Święta spędzam na wsi u cioci ;p

    http://bizzmebaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :) pomysł z obrazkami mi się spodobał ;) mam tak samo z ludźmi jak ty, jak się obrażą to ich olewam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super odpowiedzi :) Ja nie obchodzę świąt, więc moje plany to leżenie w łóżeczku :D
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też najbardziej lubię lato ;))
    świetny post :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie ostatnio doprowadził do łez film I że cię nie opuszczę, leciał wczoraj na tvp2 akurat! Też uwielbiam lato :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :* Daj znać u mnie!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.