niedziela, 26 kwietnia 2015

Mini wywiadzik !

Hei!
Co słychać u was? Jak mija wam niedziela?
Mi normalnie, jak każda tak naprawdę.
-Śniadanie, mycie włosów, pójście do Kościoła , sklep - mini zakupy ;) , obiad, lekcje, zabawa z Lilką ^^ - psiak mój ...
No i tak mniej więcej wyglądał mój dzień (w skrócie) . Postanowiłam teraz korzystając z okazji napisać posta. Tak jak już wiecie opuściła mnie wena do pisania, p;ostów tematycznych oczywiście. Nie mam jakiś super pomysłów. Jeśli chcecie to podzielcie się w komentarzu jakimś pomysłem.
Z racji , że dawno nie było tu wywiadu , dziś mam dla was wywiadzik . A o czym? O przyjaźni . hyhy ^^ taki może pomysł nie za fajny, ale to coś nowego. Zapraszam!



1. Przyjaźń , co się kryje za tym słowem według Ciebie ?
  -Szczerość

2.Wolisz przyjaźnić się , czy jednak kolegować?
   -Przyjaźni się z ludźmi którzy na to zasługują , kolegować się można ze wszystkimi.

3. Masz przyjaciół ?
  - Mam .  3 przyjaciół.

4. Za co ich cenisz?
  - Za to ze zawsze są przy mnie i za to ze mnie słuchają.

5.Czy życie bez niej było by też fajne?
  - Nieee no skąd

6.Dlaczego tak myślisz?
  - Cenie ją poprostu.

7.Któraś twoja przyjaciółka, kiedyś cię zraniła.?
  - Nie będę na to pytanie odpowiadać.

8.Jak się nazywa osoba, dla której byś zostawiła wszystko i pobiegła do niej ?
  -Gośka, właśnie z nią rozmawiam.

9.Płakała kiedyś jakaś dziewczyna przez ciebie?
  - Chyba nie nie wiem.

10. Czy przyjaźń (według Ciebie) zobowiązuje do czegoś? :)
   -Tak jeżeli jest prawdziwa.


Dzięki Patrycja za odpowiedzi! :* . Przepraszam za takie dość poważne pytanka , ale tak jakoś mi one podpasowały. Myślę , że się podobało :) . Pytania jasne bierzcie do swojego wywiadu jeśli chcecie . Pa!

5 komentarzy:

  1. Świetny wywiad! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wywiad
    Ciekawy blog
    Zapraszam igakl.blogspot.com
    Mam nadzieje ze zajżysz

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy wywiad :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny temat wywiadu ;)

    zapraszam na konkurs ;) http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.