sobota, 4 kwietnia 2015

Mieszanka :)

Hejka!
  Tak, ostatnio wspomniałam miałam oglądać film. Komedie ;) . Nie pamiętałam wtedy nazwy ,  był to film : ,, I że cię nie opuszczę '' . Opowiadał o dziewczynie. Wyszła ona za mąż, pewnego dnia, miała ona wypadek. Podczas którego straciła pamięć. Ma ona męża jednak go nie pamięta. On chce aby ona znów się w nim zakochała. 
O dalszych szczegółach dowiecie się oglądając go. Opowiedziałabym wam , ale chcę przejść do postu. Oczywiście polem go wam! Doprowadzić może niektórych do łez . Naprawdę.

  Przechodząc do postu. Miałam Wybrać 5 osób , które ostatnio skomentowały mojego bloga. Tak naprawdę to byłoby taki moje 5 top blogów. Chyba według mnie. Nie wiem dokładnie o co w tym chodzi...Jak dla mnie: Wybieram 5 blogów, zachęcam do zaglądania tam. Dla niektórych to dziwne, ale dla mnie to coś innego. Nie było takich postów u mnie. 

Dlaczego ''miałam'' , ,,byłoby '' ? niestety , ale dziś tego postu u mnie nie będzie. Przepraszam was! :*  Postawiłam , na inny post. 
Robimy post o kanałach na YT . Czyli zobaczycie jakie kanały na you tube , czasem oglądam . 

1. Lucy :) - mieszka w Norwegii. Chce wrócić do Polski. Narazie to nie możliwe.  Łucji blog - klik


2.Banshee - mieszka w Polsce. Nagrywa dla mnie dość śmieszne i ciekawe filmiki. hah. Często zmienia kolor włosów *O*


3. Bzdurny Karton . W zasadzie to jego kanał odwiedziłam pierwszy raz wczoraj . Oglądając filmiki Banshee. Są według mnie ok . 


4. Tu was zaskocze. 5 sposobów na... . Hyhy. Mój brat te filmiki ogląda. Ja zresztą także. Od czasu do czasu. No, ale oglądam. czasem.. :) 


Okey. To na tyle. Przepraszam jeszcze raz!
Jak widzicie już mamy nowy wygląd bloga. Sorki , ale ja lubię zmiany ! Myślę , że się podobało. Robiła mi go Olivia . Może wy chcecie nowy wygląd? Piszcie do niej! Polecam :*

 Myślę o filmiku pt. ,, 20 dziwnych pytań. '' Pa ! 

10 komentarzy:

  1. Banshee hmmm nie przkeonuje mnie :) 5 sposobow na sa przydatni bardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. I że cie nie opuszczę oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie ogladam tylko tego ostatniego :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych blogów, ale na pewno odwiedzę :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz o nich słyszę :)
    Może obs za obs? Zacznij i napisz u mnie na blogu, a na pewno się odwdzięczę
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucy lubię głównie za genialne zdjęcia! Ciekawy post!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/burgundy-i-karmele.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za komentarze! ;* Zajrzę do każdego .

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham lucy :) :)

    obserwuje i licze na to samo :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkich uwielbiam :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.