niedziela, 5 kwietnia 2015

Magic 10 Tag ♥

Hej! Wesołych Świąt  i mokrego cieplutkiego dyngusa!



Dziś przygotowałam dla was Tag. Oczywiście nie wymyśliłam go ja . W zasadzie to nie wiem kto.
Zaczerpnęłam pomysł z bloga Oliwi.
Tag o magii. Oo.. Haha. Oczywiście pytania dotyczące jej.  ツ

1. Co to magia dla Ciebie?
   - To takie coś co może posiadać jakaś osoba. To sie zdarza tylko w bajkach/filmach. W realu ? wątpie.

2. W jakie zwierze chciałabyś się zmienić ?
   - Trudne pytanie. Chciałabym być łagodnym, miłym zwierzątkiem, ale gdy będzie trzeba potrafiący postawić się i umiący walczyć o dobrą opinie. No coś w tym stylu. Nie ma takiego zwierzęcia. Bynajmniej ja nie znam.

3. Jaką moc byś chciała posiadać? Jeśli jakąś w ogóle.
   - Tak chciałabym. Posiadać moc znikania :) . Czyli mogę stawać się nie widzialna / latać ! Ewentualnie móc widzieć co w danej chwili robią inni.

4. Jak wyobrażasz sobie kosmos.
  - Em.. To kolorowo, miejscami całkiem ciemno. Wszędzie maje latające ''meteoryty'' , gwiazdy i planety! Wielkie słońce , księżyc, orbity... I pył *O* . No kosmos !  hah

5. Wolałabyś być wróżką, syreną czy czarownicą?
  - Syreno- wróżką :) . Bym mogła pływać całymi dniami. Wieczorami np. latać w powietrzu, czarować itd. Hah. Mam rozbujałą wyobraźnię. Wiem.

6. Podzieliłabyś się z kim swoją magią?
  - No jasne!

7. Co byś chciała głównie zrobić z mocą obdarowywania?
  - Bym wyczarowała dużo prawdziwej gotówki. Obdarowała bliskich, a także przeznaczyła na różne fundacje .

8. Jakie bajki oglądałaś ostatnio z udziałem magii?
   - '' Kraina lodu''
   - '' Piotruś Pan ''
   - ''Barbie i super księżniczki''
Każda bajka ma w sobie troszkę magii.

9. Wierzysz w magie?
   - W cuda bardziej.

10. Czy chciałabyś polecieć w kosmos?
   - Tak! Z aparatem na kilka dni. Potem wrócić oczywiście! :*

I to na tyle . Dziękuje wam za komentarze. Buziaki. Pa!

21 komentarzy:

  1. ojejku, jaki świetny tag! :) hhah też chciałabym polecieć w kosmos! :)
    Bardzo mi się tu podoba, obserwuję i będzie mi bardzo miło, jeśli także mnie zaobserwujesz :)
    p.s.bardzo ładny nagłowek :)

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tym tagu ;) Ja także z chęcią poleciałabym w kosmos! :D
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałabym polecieć w kosmos :)
    pisanepomojemu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oo nie wiedziałam, że jest tag o takiej tematyce :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również chciałabym mieć moc znikania, z chęcią zniknelabym czasami ze szkoły haha:)
    http://olily-blog.blogspot.com/2015/04/hello.html?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nareszcie tag w mojej ulubionej tematyce ^^ świetny, fajnie, że go dałaś *.*
    http://truskawkowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę ten tag, bardzo ciekawy! ;) Hah, też chciałabym mieć moc znikania, a kiedy byłam mała chciałam zostać wróżką haha :D <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super tag ;) skorzystam z niego

    OdpowiedzUsuń
  10. paperlifex33.blogspot.com wspolna obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chciałabym mieć moc transportowania się, o to było by super!
    Może obs/obs zacznij i daj znać u mnie ;)
    Pozdrawiam cieplutko i mokrego dyngusa
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chciałabym polecieć w kosmos :D
    może zajrzysz? obs=obs kom=kom
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje i liczę na rewanż! :)

    Zaobserwuj tego bloga: www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :) Świetny Tag jeśli sie zgodzisz to też go wykonam :) Jeśli masz dzisiaj czas o 15 to zapraszam na live, więcej informacji http://www.takadziwnaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo milo czyta się twojego bloga :) swietny tag
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli także zaobserwujesz :)
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. CUdny blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://ssssaaaanderrrxxxxvv00.blogspot.com/
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe odpowiedzi :) moc znikania rzeczywiscie byłaby fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje za wszystkie komentarze wyżej.Miło mi. ! Odwiedziłam każdego :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo dziękuję, że wykorzystałaś mój tag :) Ale się cieszę! Super ci wyszedł.
    pisany-z-pasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.