czwartek, 16 kwietnia 2015

Filmik... Nie wypali :(

Hejka, niestety filmiku nie będzie, nie cieszę się z tego. No, ale to nie moja wina, chyba. :)
Postów , nie będzie teraz dużo. Jest to też związane z braku weny. Niedawno była dużo, a dziś pustka.

A tak na ''marginesie'', chcielibyście gdzieś w przyszłości polecieć za granice? Może zwiedziliście jakiś inny kraj? Ja niestety nie .
Bardzo bym jednak chciała odwiedzić Hiszpanie . Wyspy Kanaryjskie.
Oglądałam kiedyś ,, Pamiętniki z wakacji '' , może wy też.  Jak nietrudno było zauważyć jest tam ślicznie. ^^






Chciałabym jakieś pomysły od was. Mogą  być dość nietypowe , takie jakie was zaciekawią.
Pa!

6 komentarzy:

  1. Chciałabym pojechać do Chorwacji na wakacjach :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałabym do Nowego Orleanu xD
    http://truskawkowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już byłam we Włoszech i chociaż to było za granicą, to jakiegoś szału nie ma. Nie ma to jak polskie morze lub góry :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku wyjeżdżam do Chorwacji,zdjęcia na pewno się pokażą na blogu ;)
    W przyszłości chciałabym oczywiście odwiedzić Hiszpanię,Włochy,Wielką Brytanie, Kanary.. ah!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja byłam w Chorwacji i było rewelacyjnie :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.