czwartek, 23 kwietnia 2015

Hej!

Hej!
   W ostatnim tygodniu troszkę mi ''skoczyła'' gorączka , dlatego też nie było mnie w szkole. Obyło się bez lekarza, na szczęście jest dobrze. Zdrowa... Jupi!
Pogoda u mnie za oknem upragniona, no nie mówiąc o wietrzyku . Wczoraj było pięknie wręcz, dziś wiatr jest , ale nie można narzekać. Wolę już taką pogodę, od burzy czy ciągłego deszczu. A wy? Co u was słychać? Ładną macie pogodę?
   Tak wiem, że miał być filmik. Nagrywałam go jakieś 2 dni temu, ale nie łączy aparat. Domyślam się , że macie dość tej historii , więc już nie będę wspominać. Poprostu jak będzie już ok to go wstawie i sobie obejrzycie. Nagrałam także taki videoblog . Czy jakoś tak :) . Przepraszam ,ale nie wiem jak to się pisze :) Więc jak będzie już gotowe wszystko to wstawie oba .
    Zdjęć dużo niestety też nie mam , bo aparat, telefonem nie zrobię bo nie będą idealne. A po za tym nie mam kabelka . Przepraszam za to zamieszanko!


Zapraszam na aska. Zadawajcie pytania , dotyczące bloga i takie normalne. Może się czegoś dowiecie o mnie . Link wyżej . Pozdrawiam !

7 komentarzy:

  1. ja też się rozchorowałam,a pogoda za oknem była super :) zapraszam do mnie jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z całe szczęście jestem zdrowa ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, aktualnie mama bardzo łądną pogodę xD
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja pogoda jest prześliczna ;3
    Pozdrawiam ;) Obserwujemy ?
    http://nicollever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) Pogoda jesst świetna oby już taka została. Trzymaj się dobrze, że już wyzdrowiałaś :) Super czekam na 2 filmiki. Zapraszam też do mnie takadziwnaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaak pogoda jest idealna! Mam nadzieję, że się tak utrzyma już :)
    Wspólna obserwacja? Ja już zaobserwowałam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, napewno będę tu wpadać częściej!
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.