sobota, 21 marca 2015

Wiosna, wiosna :)

Hejka !
   Wiosna , tak jest !! Dziś 1 Dzień Wiosny. Mam nadzieje , że taka pogoda jak jest dziś u mnie, będzie do końca miesiąca , a nawet lepsza. Jest na dworze cieplutko. Bynajmniej u mnie :) A u was ?
Aż miło było wyjść rano na dwór. 
    A kto z was oglądał wczorajsze Zaćmienie słońca ?
Całą szkołą wyszliśmy na dwór podziwiać te zjawisko. Każdy chciał to zobaczyć. I naprawdę było to bardzo fajne to! ♥ 
Mojej klasie się trafiło , bo mieliśmy wtedy w-f :) .

Wyglądało to mniej więcej tak . 
W poniedziałek w szkole urządzamy sobie ,,I dzień wiosny'' . Jestem ciekawa jak on będzie dokładnie przebiegał. Moja klasa i klasa 0 przebierają się za żabki ♥ Pierwsza myśl ,, Nie mam nic zielonego. Super! :/ '' Ale się wczoraj coś znalazło. Na szczęście :) . 
A u was jak mija I Dzień Wiosny? Miłego weekendu ♥  Pa!




4 komentarze:

  1. Ciekawy post, świetnie uchwyciłaś zaćmienie :)

    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Nie uprzedziłam . To nie ja robiłam te zdjęcie, niestety :)

      Usuń
  2. już wiosna <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie widziałam zaćmienia słońca xd
    Jakoś nie czuję tej wiosny ;/
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.