środa, 25 marca 2015

Ulubieńcy miesiąca.

 Hejo! Co u was słychać? Macie jakieś już plany na weekend? A może już go zaczęliście ;) hyhy ^^ .
Ja plany już mam. ;) . I jeszcze go nie zaczynam , mimo, że chce ^^ . Kto by nie chciał ?
  We wtorek mam zawody z piłkę ręczną. Nie powiem, strach jest. No, ale dam z siebie co będę mogła.  Tak troszkę dziwny termin (przełożony) , we wtorek u mnie są rekolekcje. Można pójść na Mszę wieczorną ;) .

Dziś przygotowałam dla was post pt. Ulubieńcy miesiąca. Naprawdę nie pamiętam kiedy ostatni raz taki post tu ''zagościł'' . Nie przedłużając. Zaczynajmy :)

1. Napój.
  Tymbark Mango, owoce świata. Coć od kilku dni ''poluje'' na smak Liczi . No ale naprawdę polecam ten napój. Słodki, ale bez przesady . Ale polecam także Tymbark Kaktus. Naprawdę bardzo dobry !


2. Hyhy ^^ Lubię od czasu do czasu zrobić jakiś słodki deser w postaci babeczek. :) Bardzo są dobre i łatwe w przygotowaniu. Wczoraj je np. robiłam . Wyszły Mmm... Pyszne! Polecam naprawdę na każdy dzień ;)


3.Krem Dove do rąk. Chciałam coś w małym opakowaniu, które można by zabrać do plecaka. Używam go w szkole, choć mój kolega się śmieje , ze to do zmarszczek. Naszczęcie takich jeszcze nie potrzebuje . :) . Dobrze nawilża i szybko się rozmasowywuje. Minusem jest to, że jest tłusty. Ale po chwili jest Ok. Polecam go. Bo miałam suchą skórę rąk, teraz ona nie wygląda jak wcześniej ! .


4.Perfumy Simply Her. Kupione w Avonie. Cena Bardzo przyjemny, radosny zapach. Może nie jest coś wyjątkowego i szczególnego, ale da się polubić. Zapach raczej na wiosenno-letnie klimaty.


Teraz trochę muzyki i filmów ;)

5.

6.



7.



8.

9.

10.


Wystarczy ;) . Co myślicie o tych produktach / piosenkach wyżej ?
Jakieś pomysły na posty? Za każdy komentarz z odpowiedzeniem na pytanie dostanie komentarz i obserwację na stałe ;) .
Oczywiście zapraszam na bloga mojego i przyjaciółki Kilk - blog . Pa!

7 komentarzy:

  1. świetni ulubieńcy :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenki też moje ulubione :)
    http://daszel-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetni ulubieńcy ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te babeczki i krem do rąk. Muzyka też świetna. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.