sobota, 14 marca 2015

Typowa Ja #1

Hejka!
Ostatnie dni były bardzo dziwne. Ale i miłe, takie.
Dużo myślenia. Dość już tech przemyśleń. :) Teraz będzie coraz lepiej . Chyba. :) . tak sobie przemyślałam i chyba lepiej być na dole ''góry'' i małymi krokami zbliżać się do szczytu , niż być ciągle na szczycie. Bo można w każdym momencie i w szybkim tempie spaść z niego.
No ale to tyle jeśli chodzi o myśli. Hyhy. Przechodzimy do postu !  
Dziś mamy coś nowego . Post o tytule Typowa Ja #1 . Dowiecie , się czegoś o mnie. 
Czegoś dobrego i nie dobrego. Hah   

^ Kocham słuchać muzyki! 
^ Lubie siatkę
^ Nie lubie robić czegoś wbrew mnie !
^ Lubie się śmiać ! Co często robie.
^ Wstać do szkoły .... hym.. nieraz się chce, częściej bym chciała jeszcze pospać! 
^ Nienawidze pająków.. Fuu!  
^ Lubie: robić zdjęcia !
^ Sprzątać...   No chyba , że nie ma weny ;(
^ Nie lubie się malować! hah  
^ Jestem szczera. Czasem
^ Potrawie się zmienić. Ostatnio to zrobiłam  
^ Czasem napisze coś, potem tego żałuje . 
^ Koniec. ♥    

Koniecc! Jeśli chcecie coś wiedzieć jeszcze piszcie w kom. Odpowiem na nie. ! Pa!   





6 komentarzy:

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.