sobota, 7 marca 2015

Tak długo mnie nie było.

    Hej. Witam was wszystkich najcieplej i najmilej jak można. !
Przepraszam was. Niestety blog był usunięty . Z powodu braku czasu. Naprawdę. Tego czasu było mało. Lekcje, domowe sprawy, prace domowe, sprawdziany itd.  Nie było kiedy dla was pisać. Teraz jednak spróbuje nadrobi ten czas. Mam nadzieje , że nie zniechęciło was to . I dalej będziecie mnie tu odwiedzać.
    Pojawi się nowy wygląd bloga. Będą nowe posty. Mam nadzieje , ze ciekawsze.
  Ostatnio bardzo spodobała mi się strona MSP . Haha. stronka dla dzieci ;) Ale wciągnęła mnie i gram sobie tam. Hyhy.
Dzisiejszy dzień był męczący. Cały dzień coś sprzątałam . Zaczynając po zmywaniu, kończąc na wycieraniu kurzy. Nie mam siły. Ale z małych nudów piszę posta.




















A może jeszcze dziś pojawi się post dotyczący Ariany Grande? Polubiłam jej piosenki. Są bardzo fajne. Wpadają w ucho. No nwm zobaczymy. Pa!

8 komentarzy:

  1. Ariana jest cudowna ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię Ari <3
    http://booksybooksyinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Arianators <3 ale bardziej należe do fanów Rihanny, czyli Rihanna Navy! :)

    Pozdrawiam
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu jesteś *,*
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmiany zawsze są dobre :)
    Trzymam kciuki :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za każdy miły komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.