sobota, 28 marca 2015

Inspiracje #3

Hejka!
Tak. Kolejny ''weekend'' z Tusią . Tzn. Piątek/Sobota. było dużo śmiechów, rozmów, zdjęć.
Zdjęćmi się podzielę, ale innym razem . Aparat nie łączy.
Zbiłam w czwartek lusterko (tak troszkę) i naprawdę mam takiego małego pecha :/ . Wczoraj np. biegłam przestraszona, potknęłam się i złapałam za klamkę poleciałam na twarz z klamką. Klamkę urwałam :) haha. Noga boli i jest ''siniak''.

Inspiracje! hymm... Zawsze trzeba skądś czerpać .
Mam dla was inspiracje na Wielkanoc. Jedną z nich wam opisze. Forma Div Reszta to będą same zdjęcia, które mnie zainspirowały ;) .







Proponuję wykorzystać rolki po papierze toaletowym i zrobić z nich śliczne owieczki.

Potrzebne:
½ rolki papieru toaletowego, 2 czarne druciki kreatywne, 5-6 białych wacików kosmetycznych, czarny filc , 4 malutkie oczka samoprzylepne , 2 małe czarne pomponiki, biały klej hobbystyczny, nożyczki.



1. Przetnij rolkę papieru toaletowego na pół, aby otrzymać mniejszą rolkę. Z jednej rolki zrobisz dwie owieczki.

2.Z filcu wytnij kształt głowy i uszu jak widać na zdjęciu.

3.Waciki kosmetyczne rozerwij na mniejsze i zroluj je w dłoniach, aby się ładnie trzymały.

4.Przeciętą na pół rolkę papieru toaletowego posmaruj z zewnątrz klejem.

5.Przyklejaj waciki kosmetyczne do rolki tworząc owieczkę. Oklej całą rolkę wokoło.

6.Gotową – oklejoną rolkę postaw i przyklej do niej wyciętą z filcu głowę i uszy. Na głowę naklej oczka. Pozostaw do wyschnięcia.

7.W tym czasie zajmiemy się nogami. Przetnij oba druciki kreatywne na pół. Owiń każdą otrzymaną część wokół cienkiego ołówka lub pędzelka, aby otrzymać zwinięty w spiralę drucik.

8.Za pomocą kleju przyklej nóżki od spodu do rolki. Owieczka powinna z łatwością i bez problemów na nich stać, więc weź to pod uwagę podczas klejenia.

9.Pomponik na ogon przyklej z tyłu owieczki.

Za niedługo będzie Wielkanoc. Spędzacie go w domu z najbliższymi ? Czy z całą rodziną? Pa! :)





11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe pomysły na Wielkanoc! ;o

    http://patrycjaolech.blogspot.com/#_=_ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły *-*

    Pozdrawiam :*
    Http://eliinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pomysły i fajny blog. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne inspiracje ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje :)
    Ja właśnie wczoraj zrobiłam sobie wielkanocne drzewko :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  6. O prosze, dużo ciekawych fajnych propozycji , zawsze co roku zdobię steropianowe jajeczka:)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuje:)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za miłe komentarze ;* wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  8. o prosze jak śewiątecznie się zrobiło :)) Baranki pękne ^^

    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna notka :)
    i blog :)

    moze obs za obs daj znac


    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy blog :)
    ja akurat wyjeżdżam na święta do rodziny :)
    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.