wtorek, 31 marca 2015

Dziś + zdjęcia + pytania ! :*

Hejka!
Dziś jestem trochę anemiczna. Czemu?
Poszłam spać o 1 , wstałam o 8 . Ponieważ miałyśmy zawody. Nie ma się czym chwalić 3 miejsce z trzech szkół. No , ale za rok będzie lepiej.
I jestem zmęczona i wracając do domu na rowerze z parasolką, (która się otworzyć  nie chciała) wróciłam mokra i zmarzięta trochę.

Jak zapewne nie wiecie jeszcze , lubię robić zdjęcia. Czy to ludziom czy zwierzętom (itp) nie ma różnicy. Dziś dla was kilka przygotowałam.
Łapcie !











Dziś prośba. Napiszcie w komentarzu pytania. Mogą to być typu: ''.... vs ... ? '' ,albo zwykłe pytania ''Czy lubisz ..... ? '' itd. itp.
Dzięki za każdy komentarz ;* Pa!

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjecia
    -Ulubiona pora roku
    -ulubione danie
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia!

    Ewa Farna vs.Sylwia Grzeszczak
    lizaki vs. cukierki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :)
    Co skłoniło Cb do założenia bloga?
    Co musi zawierac blog, żebyś go czytała? :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ;)
    •Ile prowadzisz bloga?
    •Co Cię inspiruje do pisania postów?
    •Czy rodzina/przyjaciele wiedzą, że prowadzisz bloga? Co o nim myślą?

    OdpowiedzUsuń
  5. • Ulubiony aktor/aktorka ?
    • Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?
    • Jest taki film, który Cię doprowadził do łez ?‎
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :) http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.