niedziela, 8 marca 2015

Dzień kobiet.

Hej. Odwiedziłam mojego bloga, aby zobaczyć czy pojawiły się jakieś komentarze. Zrobiło mi się bardzo miło, gdy je ujrzałam. Naprawdę uśmiech się pojawił na mojej twarzy. Jednak ten blog jest odwiedzany przez was z własnej chęci. Dziękuje wszystkim za te miłe komentarze.


Zdaję sobie jednak sprawę, że mogły to być nieszczere komentarze. Ale zawsze to coś.

Dziś mamy Dzień naszych kobitek. Dziewczyn, kobiet, pań czy jak kto woli. Każdej z was życzę tego co najlepsze w tym dniu . Nie tylko w tym ale w całym roku. Dostałyście już może jakieś kwiaty czy drobne upominki? Jak spędzacie ten dzień ?
 No ja ogólne życzenia i od mamy czekoladkę. Hyhy. To nie dużo , ale zawsze miło coś dostać. A tu jeszcze od innej ''kobiety'' ;) .
Wiem, że miałbyć post o Arianie. Ale to w najbliższym czasie. Dziś mamy nasz dziewczyny dzień. I trzeba z niego korzystać bo to jeden raz w roku .
Nie będzie Divu. A czemu?  Hym.. Mój blog odwiedząją praktycznie same dziewczyny.
Sądzę , że będzie on mniej przydatny. Jednak jeśli macie pomysły na jakieś Divy to piszcie w kom na stronie wyżej ↑ (Wasze pomysły) . Dzięki i życzę udanego dnia . Pa!


5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post:)
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.