wtorek, 31 marca 2015

Dziś + zdjęcia + pytania ! :*

Hejka!
Dziś jestem trochę anemiczna. Czemu?
Poszłam spać o 1 , wstałam o 8 . Ponieważ miałyśmy zawody. Nie ma się czym chwalić 3 miejsce z trzech szkół. No , ale za rok będzie lepiej.
I jestem zmęczona i wracając do domu na rowerze z parasolką, (która się otworzyć  nie chciała) wróciłam mokra i zmarzięta trochę.

Jak zapewne nie wiecie jeszcze , lubię robić zdjęcia. Czy to ludziom czy zwierzętom (itp) nie ma różnicy. Dziś dla was kilka przygotowałam.
Łapcie !











Dziś prośba. Napiszcie w komentarzu pytania. Mogą to być typu: ''.... vs ... ? '' ,albo zwykłe pytania ''Czy lubisz ..... ? '' itd. itp.
Dzięki za każdy komentarz ;* Pa!

sobota, 28 marca 2015

Inspiracje #3

Hejka!
Tak. Kolejny ''weekend'' z Tusią . Tzn. Piątek/Sobota. było dużo śmiechów, rozmów, zdjęć.
Zdjęćmi się podzielę, ale innym razem . Aparat nie łączy.
Zbiłam w czwartek lusterko (tak troszkę) i naprawdę mam takiego małego pecha :/ . Wczoraj np. biegłam przestraszona, potknęłam się i złapałam za klamkę poleciałam na twarz z klamką. Klamkę urwałam :) haha. Noga boli i jest ''siniak''.

Inspiracje! hymm... Zawsze trzeba skądś czerpać .
Mam dla was inspiracje na Wielkanoc. Jedną z nich wam opisze. Forma Div Reszta to będą same zdjęcia, które mnie zainspirowały ;) .







Proponuję wykorzystać rolki po papierze toaletowym i zrobić z nich śliczne owieczki.

Potrzebne:
½ rolki papieru toaletowego, 2 czarne druciki kreatywne, 5-6 białych wacików kosmetycznych, czarny filc , 4 malutkie oczka samoprzylepne , 2 małe czarne pomponiki, biały klej hobbystyczny, nożyczki.



1. Przetnij rolkę papieru toaletowego na pół, aby otrzymać mniejszą rolkę. Z jednej rolki zrobisz dwie owieczki.

2.Z filcu wytnij kształt głowy i uszu jak widać na zdjęciu.

3.Waciki kosmetyczne rozerwij na mniejsze i zroluj je w dłoniach, aby się ładnie trzymały.

4.Przeciętą na pół rolkę papieru toaletowego posmaruj z zewnątrz klejem.

5.Przyklejaj waciki kosmetyczne do rolki tworząc owieczkę. Oklej całą rolkę wokoło.

6.Gotową – oklejoną rolkę postaw i przyklej do niej wyciętą z filcu głowę i uszy. Na głowę naklej oczka. Pozostaw do wyschnięcia.

7.W tym czasie zajmiemy się nogami. Przetnij oba druciki kreatywne na pół. Owiń każdą otrzymaną część wokół cienkiego ołówka lub pędzelka, aby otrzymać zwinięty w spiralę drucik.

8.Za pomocą kleju przyklej nóżki od spodu do rolki. Owieczka powinna z łatwością i bez problemów na nich stać, więc weź to pod uwagę podczas klejenia.

9.Pomponik na ogon przyklej z tyłu owieczki.

Za niedługo będzie Wielkanoc. Spędzacie go w domu z najbliższymi ? Czy z całą rodziną? Pa! :)





środa, 25 marca 2015

Ulubieńcy miesiąca.

 Hejo! Co u was słychać? Macie jakieś już plany na weekend? A może już go zaczęliście ;) hyhy ^^ .
Ja plany już mam. ;) . I jeszcze go nie zaczynam , mimo, że chce ^^ . Kto by nie chciał ?
  We wtorek mam zawody z piłkę ręczną. Nie powiem, strach jest. No, ale dam z siebie co będę mogła.  Tak troszkę dziwny termin (przełożony) , we wtorek u mnie są rekolekcje. Można pójść na Mszę wieczorną ;) .

Dziś przygotowałam dla was post pt. Ulubieńcy miesiąca. Naprawdę nie pamiętam kiedy ostatni raz taki post tu ''zagościł'' . Nie przedłużając. Zaczynajmy :)

1. Napój.
  Tymbark Mango, owoce świata. Coć od kilku dni ''poluje'' na smak Liczi . No ale naprawdę polecam ten napój. Słodki, ale bez przesady . Ale polecam także Tymbark Kaktus. Naprawdę bardzo dobry !


2. Hyhy ^^ Lubię od czasu do czasu zrobić jakiś słodki deser w postaci babeczek. :) Bardzo są dobre i łatwe w przygotowaniu. Wczoraj je np. robiłam . Wyszły Mmm... Pyszne! Polecam naprawdę na każdy dzień ;)


3.Krem Dove do rąk. Chciałam coś w małym opakowaniu, które można by zabrać do plecaka. Używam go w szkole, choć mój kolega się śmieje , ze to do zmarszczek. Naszczęcie takich jeszcze nie potrzebuje . :) . Dobrze nawilża i szybko się rozmasowywuje. Minusem jest to, że jest tłusty. Ale po chwili jest Ok. Polecam go. Bo miałam suchą skórę rąk, teraz ona nie wygląda jak wcześniej ! .


4.Perfumy Simply Her. Kupione w Avonie. Cena Bardzo przyjemny, radosny zapach. Może nie jest coś wyjątkowego i szczególnego, ale da się polubić. Zapach raczej na wiosenno-letnie klimaty.


Teraz trochę muzyki i filmów ;)

5.

6.



7.



8.

9.

10.


Wystarczy ;) . Co myślicie o tych produktach / piosenkach wyżej ?
Jakieś pomysły na posty? Za każdy komentarz z odpowiedzeniem na pytanie dostanie komentarz i obserwację na stałe ;) .
Oczywiście zapraszam na bloga mojego i przyjaciółki Kilk - blog . Pa!

sobota, 21 marca 2015

Wiosna, wiosna :)

Hejka !
   Wiosna , tak jest !! Dziś 1 Dzień Wiosny. Mam nadzieje , że taka pogoda jak jest dziś u mnie, będzie do końca miesiąca , a nawet lepsza. Jest na dworze cieplutko. Bynajmniej u mnie :) A u was ?
Aż miło było wyjść rano na dwór. 
    A kto z was oglądał wczorajsze Zaćmienie słońca ?
Całą szkołą wyszliśmy na dwór podziwiać te zjawisko. Każdy chciał to zobaczyć. I naprawdę było to bardzo fajne to! ♥ 
Mojej klasie się trafiło , bo mieliśmy wtedy w-f :) .

Wyglądało to mniej więcej tak . 
W poniedziałek w szkole urządzamy sobie ,,I dzień wiosny'' . Jestem ciekawa jak on będzie dokładnie przebiegał. Moja klasa i klasa 0 przebierają się za żabki ♥ Pierwsza myśl ,, Nie mam nic zielonego. Super! :/ '' Ale się wczoraj coś znalazło. Na szczęście :) . 
A u was jak mija I Dzień Wiosny? Miłego weekendu ♥  Pa!




sobota, 14 marca 2015

Typowa Ja #1

Hejka!
Ostatnie dni były bardzo dziwne. Ale i miłe, takie.
Dużo myślenia. Dość już tech przemyśleń. :) Teraz będzie coraz lepiej . Chyba. :) . tak sobie przemyślałam i chyba lepiej być na dole ''góry'' i małymi krokami zbliżać się do szczytu , niż być ciągle na szczycie. Bo można w każdym momencie i w szybkim tempie spaść z niego.
No ale to tyle jeśli chodzi o myśli. Hyhy. Przechodzimy do postu !  
Dziś mamy coś nowego . Post o tytule Typowa Ja #1 . Dowiecie , się czegoś o mnie. 
Czegoś dobrego i nie dobrego. Hah   

^ Kocham słuchać muzyki! 
^ Lubie siatkę
^ Nie lubie robić czegoś wbrew mnie !
^ Lubie się śmiać ! Co często robie.
^ Wstać do szkoły .... hym.. nieraz się chce, częściej bym chciała jeszcze pospać! 
^ Nienawidze pająków.. Fuu!  
^ Lubie: robić zdjęcia !
^ Sprzątać...   No chyba , że nie ma weny ;(
^ Nie lubie się malować! hah  
^ Jestem szczera. Czasem
^ Potrawie się zmienić. Ostatnio to zrobiłam  
^ Czasem napisze coś, potem tego żałuje . 
^ Koniec. ♥    

Koniecc! Jeśli chcecie coś wiedzieć jeszcze piszcie w kom. Odpowiem na nie. ! Pa!   





niedziela, 8 marca 2015

Dzień kobiet.

Hej. Odwiedziłam mojego bloga, aby zobaczyć czy pojawiły się jakieś komentarze. Zrobiło mi się bardzo miło, gdy je ujrzałam. Naprawdę uśmiech się pojawił na mojej twarzy. Jednak ten blog jest odwiedzany przez was z własnej chęci. Dziękuje wszystkim za te miłe komentarze.


Zdaję sobie jednak sprawę, że mogły to być nieszczere komentarze. Ale zawsze to coś.

Dziś mamy Dzień naszych kobitek. Dziewczyn, kobiet, pań czy jak kto woli. Każdej z was życzę tego co najlepsze w tym dniu . Nie tylko w tym ale w całym roku. Dostałyście już może jakieś kwiaty czy drobne upominki? Jak spędzacie ten dzień ?
 No ja ogólne życzenia i od mamy czekoladkę. Hyhy. To nie dużo , ale zawsze miło coś dostać. A tu jeszcze od innej ''kobiety'' ;) .
Wiem, że miałbyć post o Arianie. Ale to w najbliższym czasie. Dziś mamy nasz dziewczyny dzień. I trzeba z niego korzystać bo to jeden raz w roku .
Nie będzie Divu. A czemu?  Hym.. Mój blog odwiedząją praktycznie same dziewczyny.
Sądzę , że będzie on mniej przydatny. Jednak jeśli macie pomysły na jakieś Divy to piszcie w kom na stronie wyżej ↑ (Wasze pomysły) . Dzięki i życzę udanego dnia . Pa!


sobota, 7 marca 2015

Tak długo mnie nie było.

    Hej. Witam was wszystkich najcieplej i najmilej jak można. !
Przepraszam was. Niestety blog był usunięty . Z powodu braku czasu. Naprawdę. Tego czasu było mało. Lekcje, domowe sprawy, prace domowe, sprawdziany itd.  Nie było kiedy dla was pisać. Teraz jednak spróbuje nadrobi ten czas. Mam nadzieje , że nie zniechęciło was to . I dalej będziecie mnie tu odwiedzać.
    Pojawi się nowy wygląd bloga. Będą nowe posty. Mam nadzieje , ze ciekawsze.
  Ostatnio bardzo spodobała mi się strona MSP . Haha. stronka dla dzieci ;) Ale wciągnęła mnie i gram sobie tam. Hyhy.
Dzisiejszy dzień był męczący. Cały dzień coś sprzątałam . Zaczynając po zmywaniu, kończąc na wycieraniu kurzy. Nie mam siły. Ale z małych nudów piszę posta.




















A może jeszcze dziś pojawi się post dotyczący Ariany Grande? Polubiłam jej piosenki. Są bardzo fajne. Wpadają w ucho. No nwm zobaczymy. Pa!