niedziela, 18 stycznia 2015

Troszkę muzyki !

Witam wszystkich.
Co u was słychać? Jak spędzacie ferie? Może jakieś macie plany? tak.. Jutro przychodzi do mnie Patrycja. na nockę, potem we wtorek ja do niej. Będzie trochę zdjęć.
Przejdę do tematu postu czyli Moja lista muzyczna. Są to piosenki które bardzo mi się spodobały.
Może jest to post przestarzały . Nie wiem. Ale ja chciałabym się z wami podzielić. Może znacie te piosenki , a może nie. Zobaczymy. To zaczynamy.


1.

2.


3.





4.


5.


6.



7.



8.




9.



10.Na koniec coś z Disco polo.



Na dziś to tyle. Już niedługo szykuje się nowy post .Ze zdjęciami (mam nadzieję ). Dziś mojej siostry urodziny. Trzeba kończyć. Dziękuje za wszystko. I chce przeprosić za krótkie posty :) Wybaczcie. Pa!

6 komentarzy:

  1. Kochana, obserowwałyśmy się wcześniej (rosewithcherry-różowy avatar) ale mój blog usunęła dziewczyna, która robiła mi design. Masz ochotę na ponowną obserwację na moim nowym blogu? Zacznij i daj znać u mnie, abym mogła się odwdzięczyć. www.similarose.blogspot.com-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre z tych piosenek już słuchałam wcześniej :)
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słucham większości tych piosenek :D :P!
    http://wiktoria-necka.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona. Dziękuję za każdy komentarz, przy najbliższej okazji odwdzięczam się.